تعدادی از کارگران پیمانی"جهان گلشن امین"،مقابل ساختمان پیمانکار اصلی، یعنی شرکت حمل و نقلی رجاء تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم، یکی از نمایندگان کارگران معترض در گفتگو با «نسیم»اعلام داشت که آخرین حقوق دریافتی از شرکت"جهان گلشن امین"،مربوط به ماه ها قبل است.

وی،مدعی شد که تا اکنون 160 نفر از کارگران شرکت"جهان گلشن امین" که در مسیر های نیشابور،طبس و خواف فعالیت داشته اند بدون پرداخت حقوق و مزایا، عذر آنها خواسته شده است.

نماینده دیگری از تجمع کنندگان شرکت جهان گلشن امین،هم گفت که بیمه کارکنان این شرکت نزدیک به چند ماه بوده که پرداخت نشده است.

درهمین حال،قائم مقام شرکت"جهان گلشن امین"در گفتگو با نسیم اعلام داشت که کارگران مورد اشاره 3.5 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.

"شهرام تفرشیان"با بیان اینکه شرکت"جهان گلشن امین"از مجموعه راه آهن 2 میلیارد و 200 میلیون تومان طلبکار است،تصریح کرد که پرداخت حقوق به این عده از کارکنان منوط به عمل به وعده پیمانکار شرکت، یعنی شرکت رجاء است.

وی،با رد هرگونه عدم پرداخت حق بیمه کارکنان گفت که طبق اسناد موجود، تمامی حق بیمه این عده از کارگران در سالجاری واریز شده است.

قائم مقام شرکت"جهان گلشن امین"،تاکید کرد که شرکت قطار مسافری رجاء به عنوان پیمانکار"جهان گلشن امین"، پنج ماه است که پرداختی به این شرکت نداشته که برآورد می شود بدهی رجاء به این شرکت کمتر از پنج میلیارد تومان باشد.

وی،تصریح کرد که شرکت متبوع او،یک شرکت خصوصی بوده و در زمینه فنی و راهبری به عنوان پیمانکار رجاء مشغول به فعالیت است.