مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان در گفتگو با «نسیم»، بیان داشت: در حال حاضر عرضه میوه‌ها در میدان بسیار زیاد است، به طوری که روز گذشته، اتحادیه 5 هزار تن پرتقال به میدان وارد کرد و این پرتقال‌ها نیز با قیمتی بین 3 تا 3هزار و پانصد تومان داخل میدان تره‌بار به فروش رسید.

وی افزود: بیرون از میدان طبق قانون، فروشنده می‌تواند 35 درصد بر روی آن بکشد، اگر جایی بیش از این 35 درصد بر روی جنس خود می‌کشد قطعا خلاف کرده و باید با آن برخورد شود.

وی گزارشات مبنی بر این که قیمت پرتقال در برخی نقاط به 12 هزار تومان هم رسیده است را رد کرد و به «نسیم» گفت: هیچ کجا پرتقال با چنین قیمتی عرضه نشده است و من این گزارشات را تأیید نمی‌کنم، از طرفی اگر واقعا مکان‌هایی بوده که پرتقال را با چنین قیمتی عرضه کردند مشتاق هستم که به من نیز گفته شود تا پیگیری کرده و سریعا تعزیرات را به آن جا بفرستم.

دارایی‌نژاد تأکید کرد: پرتقال جنوب در بیرون از میدان، تا 7500هم فروخته شده است اما 12تا 15 هزار تومان را هرگز تأیید نمی‌کنم دولت پرتقال انبار کرده است و اعلام کرده است که می‌خواهد شب عید با قیمت 2900 تومان این پرتقال‌ها را به دست مصرف کننده بدهد اما تا به حال یک کیلو نیز عرضه نکرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم اگر مشاهده کردند که در جایی با قیمتی بیشتر از قیمت تعیین شده پرتقال به فروش می‌رسد می توانند با شماره 124، تعزیرات تهران و بازرسی مجامع امور صنفی تماس بگیرند تا به موضوع رسیدگی شود.