پرسال به عنوان بزرگ‌ترین واردکننده مستقیم انواع چوب ترمود در ایران، امکان خرید این نوع چوب اصلاح شده حرارتی را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی فراهم کرد!

ترموود یکی از محبوب‌ترین مصالح در ساخت صنایع چوبی، معماری، طراحی دکوراسیون، ساخت کف‌پوش، قایق سازی و... است که شیوه تولید آن، دامنه کاربردهای این چوب سبک و مقاوم را گسترش داده‌ است. در واقع فرآیند ترمو کردن، به بهبود خواص فیزیکی این چوب کمک کرده و ترموود را به یک گزینه عالی برای استفاده در انواع پروژه‌های داخلی و خارجی تبدیل کرده‌است.

برای ساخت چوب ترموود از الوار درختان پهن برگ مثل کاج، اقاقیا، گردو، راش و... استفاده می‌شود که این الوارها طی پروسه‌ای خاص و علمی  با دمایی معادل 180 تا 230 درجه سانتیگراد در کوره‌های محفظه‌ای شکل مخصوص، به مدت 96 تا ۱۰۰ ساعت تحت اصلاح و فرآوری‌های گوناگون قرار می‌گیرند تا در نهایت چوبی مرغوب با ویژگی‌های منحصربه‌فرد فراهم شود. به همین علت است که به چوب ترموود «چوب حرارتی» نیز گفته می‌شود.

این فرآورده چوبی زیبا و پایدار، تحت تأثیر فشار و دمای شدید، تمام رطوبت، صمغ و مواد مضر خود را از دست می‌دهد، بنابراین تاب‌آوری بالایی در برابر پوسیدگی، ترک‌خوردگی، تورم و نفوذ حشرات و قارچ‌ها دارد. سازگاری مطلوب ترموود با شرایط آب‌و‌هوایی مختلف سبب شده این چوب گزینه‌ای ایده‌آل برای ساخت انواع نمای ساختمانی، دیوارپوش، آلاچیق، استخر و سونا و ... در شهرهای مختلف ایران باشد.

جالب است بدانید که برای تولید ترمووود از چوب درختان جنگل‌های مدیریت شده و دارای گواهی PEFC استفاده می‌کنند و چون فرآوری آن بدون نیاز به مواد شیمیایی یا مواد خارجی انجام شده و تنها با بخار و حرارت صورت می‌گیرد می‌توان آن را در رده مصالح سازگار با محیط زیست قرار داد.

وزن کم، تنوع رنگ بالا، ثبات ابعاد، دوام مطلوب، یکنواختی و خلوص بالا، نصب راحت، نگه‌‌داری آسان و عدم نفوذ حشرات برخی از مهم‌ترین خواص چوب ترموود هستند. به منظور آرامش خاطر بیشتر بهتر است این چوب کاربردی را از برندهای معتبر دنیا تهیه کنید چرا که عوامل مختلفی مانند چگونگی پروسه تولید و نحوه حمل و نگه‌داری تأثیر بسزایی بر کیفیت چوب ترموود دارد، بنابراین هر نوع عدم توجه مسئولانه در انجام این مراحل سبب افت کیفیت، کاهش کارآیی و آسیب به چوب می‌شود‌.

شرکت پرسال با بیش از دو دهه سابقه، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه واردات انواع چوب‌های ترموود، یولکا، ساسنا، راش، روسی، توسکا و نراد از معتبرترین برندهای تولیدکننده چوب در جهان، مفتخر است که توانسته چوب ترموود را با بالاترین کیفیت و با قیمتی کاملا رقابتی به بازار داخلی عرضه کند. بدین ترتیب معماران، طراحان، پیمانکاران، سازندگان و کلیه فعالان این عرصه می‌توانند جهت سفارش انواع چوب و یا اطلاع از قیمت چوب ترمووود  همین حالا با شماره تلفن 79855_021 تماس بگیرند.