سعادت آباد تهران

از میان تمامی محله هایی که در منطقه 2 تهران واقع شده است. سعادت آباد یکی از محله های لوکسی به شمار می آید که هر یک از آپارتمان های آن می تواند یکی از نماد های معماری در تهران باشند. اما بیایید با سعادت اباد بیشتر آشنا شویم.

سعادت آباد که با نام قدیمی سادات آباد شناخته می شود در کوهپایه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد و یکی از محله هایی است که از نظر میزان دسترسی به خیابان دشت بهشت و بزرگراه یادگار امام از سمت شمالی، از جنوب با بلوار فرهنگ و خیابان نخلستان و از سمت غربی به بلوار پاکنژاد و بلوار سعادت آباد و در نهایت از سمت شرق به یابان کچویی، بزرگراه چمران و بزرگراه هاشمی رفسنجانی راه دارد.

اگر می خواهید شناخت کامل و لازم را از سعادت آباد داشته باشید؛ به شما پیشنهاد می کنیم مقاله سعادت آباد املاک مثلث را مطالعه کنید. اما در اینجا قصد داریم تا محله های سعادت آباد را به شما معرفی کنیم تا  در نهایت گران ترین محله سعادت آباد را به دست آوریم و نتیجه بگیریم که کدام یک از محله های سعادت آباد برای خرید آپارتمان و یا زندگی می تواند به نسبت بقیه برتری داشته باشد.

خیابان مروارید

اگر بخواهیم یکی از گران ترین محله های سعادت آباد را معرفی کنیم در شماره یک لیست ما، خیابان مروارید جای دارد. این خیابان می تواند با داشن میانگین قیمتی بیشتر از 188 میلیون تومان یکی از خیابان های لوکس در سعادت آباد است. بر اساس آمار های به دست آمده تعداد آگهی های خرید آپارتمان در خیابان مروارید به نسبت دیگر محله های سعادت آباد کمتر است. چرا که به طور کلی خیابان مروارید یکی از خیابان هایی است که به دلیل قیمت های بالا متقاضیان کمتری برای خرید و فروش دارد و بیشتر افراد در این منطقه به دنبال رهن و اجاره ملک هستند.

بلوار سرو

اگر می خواهید یکی از نقاط عالی برای سکونت در سعادت آباد را مشاهده کنید. بلوار سرو یکی از این گزینه ها به شمار می آید. اگر شما از دسته افرادی هستید که به دنبال خرید آپارتمان در سعادت آباد هستند؛ اولین گزینه برای بازدید خانه را خیابان سرو در نظر داشته باشید. به طور کلی قیمت آپارتمان در سعادت آباد میدان سرو بر اساس آمار هایی که به دست آمده است بین 120 تا 150 میلیون تومان برای هر متر است.

یکی از نکاتی که بر روی محبوبیت سرو تاثیر داشته است؛ بافت این منطقه می باشد. با بالا رفتن قیمت ملک و مسکن ساخت وساز های انبوهی در خیابان سرو صورت گرفته و به مرور زمان شکل و ساختار خیابان سرو سعادت آباد به طور کلی تغییر پیدا کرد.

خیابان 24 متری

24 متری نیز از دیگر خیابان های مهم سعادت آباد است. در رابطه با این خیابان می توان در نگاه اول دسترسی که به میدان فرهنگ دارد را به عنوان یکی از محاسن مهم در این بخش بدانیم. 

از نظر جغرافیایی خیابان 24 متری از سمت شمالی به خیابان دشت بهشت دسترسی داشته و از سمتی دیگر این میزان از دسترسی سبب شده است تا بلوار 24 متری از بخش های مهم در سعادت آباد باشد. اما با این حال آگهی های خرید آپارتمان در خیابان 24 متری به نسبت کمتر است و حتی آگهی های ملکی در این خیابان از خیابان مروارید نیز پایین تر می باشد. با اینحال اگر شما می خواهید یک زندگی در سعادت آباد به همراه امکانات بالا را تجربه کنید، زندگی در 24 متری می تواند این نیاز شما را برآورده کند.

خیابان صرافها

خیابان صرافها یکی از خیابان هایی است که در اطراف میدان کاج واقع شده است و از سمتی دیگر یکی از خیابان هایی است که درخواست های خرید آپارتمان در آن به نسبت بالا می باشد. اگر بخواهیم به میانگین قیمت خرید آپارتمان در صرافها بپردازیم.

قیمت 134 میلیون تومان به ازای هر متر می تواند یک قیمت معقول با این حال این میانگین قیمتی در برابر قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد که برابر  150 میلیون تومان است؛ بسیار مناسب تر بوده و از این رو است که افراد به سراغ آپارتمان های خیابان صرافها می روند. اگر شما به دنبال کاملترین فایلینگ های خرید آپارتمان در صرافها هستید، املاک مثلث می تواند یکی از گزینه های پیشنهادی ما به شما باشد تا با کامل ترین فایل های خیابان صرافها رو به رو شوید.

آسمان سعادت آباد

محله آسمان ها یکی از محله های به نسبت وسیعی می باشد که در منطقه 2 تهران و در محدوده شمال غربی تهران واقع شده است.دسترسی این محله به بزرگراه ها به طوری است که از سمت شمال به بزرگراه یادگار امام، از شرق به بلوار پاکنژاد، از جنوب به بزرگراه رفسنجانی راه دارد. این منطقه از بخش هایی می باشد که با محله هایی مانند سعادت آباد، بلوار دریا، پونک و فرحزاد دسترسی دارد. از میان تمامی محله هایی که در این ناحیه واقع شده است آپارتمان های بلوار دریا می تواند از سازه های بسیار مدرن و زیبا برخوردار باشد.

وسعت این منطقه بسیار بالا می باشد و این موضوع سبب شده است تا سازه هایی که در این منطقه قرار دارد بسیار زیاد باشد. اما در حوزه قیمت شما می توانید میانگین قیمتی 120 میلیون تومان را برای هرمتر خرید آپارتمان در آسمانها در نظر داشته باشید. 

میدان کاج

شاید به تصور بسیاری از افراد میدان کاج گزینه مناسبی برای زندگی نباشد. اگر این موضوع را نقد کنم شاید به نظر تبلیغاتی باشد. اما اگر می خواهید یک کسب و کار موفق در نزدیکی محل سکونتتان داشته باشید. می توان خرید واحد اداری در میدان کاج را از گزینه های پیشنهادی به شما معرفی کرد.

میزان کسب و کارهایی که در اطراف میدان کاج قرار دارد به دلیل رفت و آمدهایی که در این میدان وجود دارد سبب می شود تا شما با خرید و یا اجاره یک واحد نقلی در میدان کاج به راحتی کسب و کاری موفق را در سعادت آباد تجربه کنید. با این حال برای خرید آپارتمان در میدان کاج که موقعیت اداری را نیز شامل شود به طور میانگین برای هر متر باید 142 میلیون تومان را پرداخت کنید.

کجای سعادت آباد زندگی کنیم؟

این خیابان ها از دسته بخش های تاپی هستند که در سعادت آباد وجود دارد. با این حال همچنان خیابان های متعددی وجود دارد که شما می توانید برای زندگی در سعادت آباد انتخاب کنید. اگر شما می خواهید یک خانه لوکس در یک خیابان گران قیمت داشته باشید. خب خیابان مروارید می تواند گزینه پیشنهادی ما به شما باشد. اگر می خواهید در کنار یک زندگی آرام از امکانات کافی و لازمه نیز برخوردار باشید، می توانیم به شما خرید آپارتمان در خیابان صرافها و خرید آپارتمان در خیابان علامه را پیشنهاد دهیم.

اگر می خواهید یک زندگی با امکانات در کنار شلوغی و جمعیت داشته باشید. می توانیم به شما خرید آپارتمان در میدان کاج را پیشنهاد می کنیم. اگر واقعا قصد دارید تا خرید آپارتمان در سعادت آباد داشته باشید؛ می توانیم به شما املاک مثلث را پیشنهاد کنیم. این مجموعه با داشتن بیش از هزاران آگهی در سعادت آباد می تواند یکی از گزینه هایی باشد که برای خرید به شما پیشنهاد می شود.