شاید اولین سوالی که از خود بپرسید این باشد که از کجا شروع کنم. لازمه‌ی یادگیری زبان انگلیسی پیدا کردن یک استاد زبان است. پس در ادامه با ما همراه باشید تا راه های پیدا کردن یک استاد با تجربه را بررسی کنیم.

توجه داشته باشید که منظور از استاد زبان خوب، استادی است که بتواند روش‌های تدریس مناسبی را برای شما انتخاب کند تا بتواند شما را زودتر به نتیجه برساند.

از ویژگی‌های یک استاد زبان خصوصی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • روی زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشد، دانش گرامری و واژگانی بالایی داشته باشد و در تلفظ کلمات مشکلی نداشته باشد تا بتواند آن‌ها را به راحتی به دانشجویان خود انتقال دهد.

  • به تدریس زبان انگلیسی علاقه داشته باشد تا بتواند زبان‌آموزان را هم جذب کلاس و درس کند.

  • روش‌های تدریس متفاوتی را بلد باشد و از بازی ها و فعالیت‌های متفاوت در کلاس استفاده کند.

  • توانایی برقراری ارتباط بالا را داشته باشد و محیطی دوستانه و بدون استرسی را برای شاگردان خود فراهم کند.

با در نظر داشتن موارد بالا به راحتی می‌توانید در جلسات اولیه متوجه میزان تخصص و مهارت معلم خود شوید.

می‌توانید بهترین و با تجربه‌ترین معلم زبان انگلیسی خود را در آموزشگاه زبان انگلیسی دهخدا پیدا کنید.

نکات مهم در پیدا کردن استاد خصوصی زبان انگلیسی

برای اینکه بتوانید یک معلم زبان انگلیسی خوب پیدا کنید میتوانید از روش‌هایی که در ادامه برایتان آورده‌ایم استفاده کنید.

  • اینترنت

از اینترنت می توانید برای پیدا کردن استاد زبان خوب در شهر و یا محل سکونت خود استفاده کنید. معمولا وب سایت هایی وجود دارند که اساتید زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنند و یا توانید به راحتی با دیدن فیلم های آن ها از نحوه ی تدریس و یا دانش آن ها مطلع شوید

  • شبکه های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی می توانید صفحات اساتید را بررسی کنید میزان رضایت مخاطبین یا زبان آموزانشان را ارزیابی کنید و حتی می توانید اساتیدی که در محل زندگی خودتان است را انتخاب کنید.

  • مراکز آموزشی

با مراجعه به مراکز آموزشی مانند آموزشگاه‌ها و موسسات زبان انگلیسی می توانید استاد زبان انگلیسی را پیدا کنید که خصوصی برای شما تدریس کنند. ما در این مرحله موسسه زبان دهخدا را به شما پیشنهاد می کنیم که برگزار کننده دورهای ترمیک و خصوصی به صورت آنلاین و یا حضوری برای بزرگسالان و کودکان می باشد.

  • پرس و جو از دوستان و یا آشنایان

اگر دوست آشنا و یا اقوامی دارید که قبلا در کلاس های خصوصی شرکت کردند و اساتیدی را در این زمینه می شناسند می توانید درخواست کنید تا در صورت رضایتمندی خودشان، آن ها را به شما هم معرفی کنند

این نکته را در نظر داشته باشید که شما نباید از معلم زبان خود انتظار معجزه داشته باشید چرا که معلم تنها راهنمای شما در این مسیر است. هرچند که نقش پررنگی در یادگیری شما دارد ولی تلاش شما هم از اهمیت بالای برخوردار است.پس هرچقدر شما به عنوان یک زبان آموز تلاش کنید همان قدر زودتر به نتیجه می رسید.

اساتید خصوصی زبان انگلیسی در موسسه دهخدا

شما با شرکت در کلاس های خصوصی آموزشگاه زبان انگلیسی دهخدا می‌توانید در مدت زمان کوتاه و با اساتید مجرب و با تجربه، سطح دل‌خواهتان برسید.

کلاس‌های آنلاین این مجموعه منعطف هستند پس با خیال راحت می توانید در هر کجای دنیا که هستید، در هر روز و هر ساعت که خواستید در کلاس‌هایتان شرکت کنید.

تدریس خصوصی زبان در آموزشگاه دهخدا از طریق پلتفرم اسکای روم یا گوگل میت برگزار می‌شود و همچنین این موسسه با پشتیبانی مداوم شما را راهنمایی می کنند. مدرسین آن‌ها بسیار حرفه‌ای هستند ولی اگر مشکلی با اساتید خود داشتید می‌توانند مدرستان را برایتان تغییر دهند.