به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از روابط ‌عمومی سداد، محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد و پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو طی جلسه‌ای با تبادل تفاهم‌نامه‌ای، توافق کردند تا خدمات متنوع پادرولند شامل ایجاد زیرساخت یکپارچه فروش آنلاین، ارائه خدمات لجستیک یکپارچه، پرداخت امن و امانی، خدمات ارسال اختصاصی و اعطای دستگاه‌های پرداخت و سایر محصولات و خدمات سداد و پادرو برای کاربران هر دو مجموعه فراهم شود و بتوانند با همکاری یکدیگر زیرساخت‌های لازم برای اتصال فضای فروش آنلاین و آفلاین را در بازار خرده‌فروشی و کسب‌وکارهای خرد فراهم کنند.

محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد با اشاره به فرصت اتصال به دنیای کسب‌وکار آنلاین برای پذیرندگان سداد از امکاناتی که این اکوسیستم می‌تواند در اختیار فروشندگان آنلاین قرار دهد توضیحاتی ارائه داد: «یکی از چالش‌های اصلی فروشندگان فعال در حوزه آنلاین، دسترسی نداشتن به ابزارهای پرداخت و مدیریت سفارش یکپارچه در حوزه آفلاین و آنلاین است. ما در سداد این امکان را در اختیار کاربران پادرولند قرار می‌دهیم تا با اتصال به نرم‌افزار ویژه پادرو بتوانند به یک سیستم یکپارچه پرداخت و مدیریت سفارش متصل شوند و دنیای آفلاین و آنلاین را همزمان تجربه کنند. دستگاه‌های پرداخت اندرویدی امروزه یکی از ابزارهای مورد علاقه فروشندگان خرد برای دریافت وجوه است که با توسعه خدمات روی این دستگاه‌ها، می‌توان ارزش‌افزوده زیادی برای پذیرندگان ایجاد کرد. خوشبختانه در حال حاضر این امکان برای کاربران پادرولند فراهم شده است. البته حوزه‌های همکاری مشترک بیشتری بین دو مجموعه تعریف شده که به مرور به بازار معرفی خواهد شد.»

پادرولند تازه‌ترین حوزه کسب‌وکاری پادرو، یک اکوسیستم  یکپارچه برای اتصال فروش آفلاین به آنلاین است و هدف آن تسهیل و یکپارچه‌سازی تجربه فروش آفلاین و آنلاین برای فروشندگان خرد است.

ابزارهای فروشگاه‌ساز، پرداخت آنلاین و آفلاین، دستگاه پرداخت اندرویدی و غیر‌نقدی (کش‌لس)، ارسال سفارش، تبلیغات و افزایش فروش، سهولت ارتباط با مشتری، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و دیگر ابزارهای پیشرفته برای تسهیل و رشد کسب‌وکار از جمله امکانات موجود در این اکوسیستم است.

منبع : راه پرداخت