با تبدیل ۲۴ می‌توانید خیلی راحت و سریع شماره شبا و شماره حسابتان را استعلام بگیرید. اگر برای وقتتان ارزش قائل هستید و نمی‌خواهید آن را در خیابان‌های شلوغ و صف‌های بانک هدر بدهید، با ما همراه باشید تا شما را با خدمات تبدیل ۲۴ آشنا کنیم.

خدمات تبدیل ۲۴

پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اینترنت توانسته به میزان زیادی روی زندگی ما تأثیر داشته باشد و به ما کمک کند تا از طریق روش‌های ساده‌تر، اطلاعات مورد نیاز خودمان را به دست بیاوریم. در این میان بسیاری از سایت‌های معتبر اینترنتی هستند که خدمات بانکی ارائه می‌کنند. بعضی از این سایت‌ها که مربوط به بانک‌ها هستند، پیچیدگی زیادی دارند و زیاد مورد توجه کاربران قرار نمی‌گیرند.

بعضی از سایت‌ها هم به صورت رایگان خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهند و اطلاعاتی را برای آن ها محاسبه می‌کنند. البته کاربران فقط باید از خدمات سایت‌هایی استفاده کنند که نماد اعتماد الکترونیک دارند. سایت تبدیل ۲۴ به عنوان یکی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات تبدیل شماره شبا، در سال‌های اخیر توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. زیرا در این سایت کاربران با استفاده از یک منوی ساده می‌توانند خیلی آسان و سریع شماره شبا یا شماره حساب خود را محاسبه کنند.

 خدماتی که در این سایت ارائه می‌شود، دارای هزینه‌ای بسیار ناچیز هستند. کاربران با پرداخت ۱۲۵۰ تومان برای هر تراکنش می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات بانکی مهم و مورد نیاز خود را دریافت کنند. در این سایت با استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین، محاسبه و تبدیل شماره شبا انجام می‌شود. از جمله خدماتی که در سایت تبدیل ۲۴ می‌توانید از آن ها استفاده کنید، می‌توان موارد زیر را برشمرد.

 

تبدیل شماره کارت به شماره شبا

با توجه به اینکه شماره شبا جزو شناسه‌های پرکاربرد است و افرادی که می‌خواهند مبلغ‌های سنگین را جابجا کنند، از آن استفاده می‌نمایند. سایت تبدیل ۲۴ بر آن شده تا با استفاده از سایر اطلاعات بانکی مانند شماره کارت آن را محاسبه نماید.

شماره کارت بانکی ۱۶ رقم دارد و با شماره شبا متفاوت است. بعضی افراد تصور می‌کنند که شماره کارت و شماره شبا یکی هستند، اما این‌طور نیست. اگرچه شماره شبا و شماره کارت هر دو برای جابجا کردن پول به صورت بین بانکی به کار می‌روند، اما نمی‌توانند جایگزین یکدیگر باشند. اگر شماره کارت بانکی خود یا فرد دیگری را داشته باشید، خیلی راحت می‌توانید در سایت تبدیل ۲۴ آن را به شبا تبدیل کنید.

مراحل تبدیل کارت به شبا در سایت تبدیل ۲۴

تمامی خدمات ارائه شده در سایت تبدیل ۲۴ منوط به ثبت نام در این سایت است. کاربرانی که بخواهند وارد سایت تبدیل ۲۴ شوند و شماره شبا یا شماره حساب بگیرند، حتماً باید اول ثبت نام کنند. ثبت نام در این سایت بسیار ساده است. کاربران باید شماره تلفن همراهی که متعلق به خودشان است را وارد کنند تا یک کد تأییدیه از طریق پیامک برای آن ها ارسال شود.

بعد از دریافت پیامک باید کد تأییدیه را در سایت تبدیل ۲۴ وارد کنند و یک پنل کاربری به نام خودشان ایجاد کنند. از این پس می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند به سرعت دریافت کنند.

 به عنوان مثال اگر بخواهند شماره کارت را به شماره شبا تبدیل کنند، باید از داخل منو گزینه تبدیل کارت به شبا را انتخاب نمایند. بخشی برای وارد کردن شماره کارت بانکی وجود دارد که کاربران باید شماره را به صورت دقیق در آنجا بنویسند. مرحله بعدی نیز پرداخت هزینه استعلام شماره شبا است که کاربران باید به صورت اینترنتی آن را پرداخت کنند. هزینه تراکنش‌ها در سایت تبدیل 24، 1250 تومان است. آخرین مرحله هم مربوط به دریافت شبا است. پس از آن امکان استفاده از شماره شبای محاسبه شده برای نقل و انتقال‌های مالی میسر می‌شود.

 تبدیل شماره حساب به شبا

شماره حساب بانکی یکی از اعضای اصلی تشکیل دهنده شناسه شبا است، اما فقط برای واریز وجه در حساب‌های یک بانک واحد به کار می‌رود. به همین خاطر اگر کاربری بخواهد از یک بانک به بانک دیگر پول انتقال دهد، باید شماره شبا داشته باشد. روش تبدیل شماره حساب به شبا به درد افرادی می‌خورد که به هر دلیلی به شماره شبا دسترسی ندارند، اما شماره حساب بانکی خود یا فرد دیگری را در اختیار دارند.

 با مراجعه به سایت تبدیل ۲۴ می‌توانند شماره حسابی که در دست دارند را در عرض چند ثانیه به شماره شبا تبدیل کنند. برای انجام این کار نیز ثبت نام در تبدیل ۲۴ ضروری است. در غیر این صورت امکان استفاده از خدمات سایت فراهم نمی‌شود.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که شماره حساب را دقیق درست و کامل وارد کنید تا از شماره شبای محاسبه شده، مطمئن باشید. گاهی اوقات دیده می‌شود کاربران به خاطر بی‌دقتی شماره حساب را اشتباه وارد می‌کنند و در نهایت از غیر فعال بودن شماره شبا شکایت دارند. درصورتی‌که دلیل این اتفاق اشتباه وارد کردن شماره حساب است و مسئولیتی متوجه سایت ارائه دهنده خدمات الکترونیکی نیست. مراحل تبدیل شماره حساب به شبا نیز به شرح زیر است.

  • ورود به سایت تبدیل ۲۴
  • انتخاب گزینه تبدیل حساب به شبا
  • وارد کردن شماره حساب
  • پرداخت هزینه تراکنش به صورت اینترنتی
  • دریافت شماره شبا

تبدیل شماره کارت به شماره حساب

شماره حساب کاربرد چندانی ندارد و فقط و فقط در داخل بانک می‌توان از آن استفاده کرد. زیرا می‌توان این شماره را برای صادر کردن چک یا انتقال وجه در داخل شعب به کار برد، اما گاهی اوقات پیش می‌آید که نیاز داریم با شماره حساب بانکی شماره شبا بگیریم. چون بعضی از سایت‌ها اجازه تبدیل شماره کارت به شبا را نمی‌دهند و تنها باید شماره حساب داشته باشید تا بتوانید شماره شبا را محاسبه کنید.

در این مواقع اگر شماره کارت بانکی را داشته باشید، مشکلتان حل می‌شود. زیرا می‌توانید اول شماره کارت را به شماره حساب تبدیل نمایید و در مراحل بعدی خدماتی مانند تبدیل حساب به شبا را دریافت کنید. سایت تبدیل ۲۴ به منظور تسهیل محاسبات الکترونیکی و برآوردن نیاز کاربران گزینه‌ای را هم برای تبدیل شماره کارت به حساب تهیه کرده تا کاربران بتوانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند. مراحل آن نیز خیلی ساده است به این صورت که کاربران پس از ثبت نام در سایت، این گزینه را انتخاب می‌کنند و شماره کارت بانکی خود را وارد می‌کنند. پس از پرداخت هزینه و کارمزد استعلام نیز شماره حساب را دریافت می‌کنند.

 

کلام پایانی

 دسترسی به اطلاعات بانکی امروزه از طریق روش‌های اینترنتی ممکن شده است. بعضی سایت‌ها هستند که این‌گونه خدمات را به کاربران ارائه می‌دهند. سایت تبدیل ۲۴ نیز به خاطر داشتن نماد اعتماد الکترونیک و دریافت کارمزدی بسیار اندک، در این زمینه شهرت پیدا کرده که در این مقاله به خدمات آن اشاره نمودیم. درصورتی‌که نیاز به اطلاعات دقیق‌تری دارید، می‌توانید به وب‌سایت اصلی تبدیل ۲۴ مراجعه نمایید.