اکثر مردم فکر می کنند کار ساختمانی آنها زمانی که متخصص مناسب برای نصب یک سیستم سیم کشی در محل خود بیاورند، تمام است. اما اگر تفاوت بین سیستم مجزا و سینی کابل را بررسی کرده باشند، باید متوجه شوند که نیمی از کارشان انجام شده است. با وجود سیستم سینی کابل می توانید سیم و کابل های خود را سازماندهی، پشتیبانی و حمل و نقل کنید. بنابراین از این عنصر مهم و ضروری برای سیم کشی ساختمان خود غافل نشوید.

این گفته ما در حالی است که بازار سینی کابل نیز به دلایلی از نظر اندازه و محبوبیت در حال رشد است. چرا که مزایای زیادی وجود دارد که، چرا باید به نصب سینی کابل فکر کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

سینی کابل برای برق کشی ساختمان

بهترین تولید کننده سینی کابل برق در لاله زار تهران

ایرانیان جزو برترین تولید کننده سینی کابل در کشور و در بازار لاله‌ زار تهران بحساب می‌آید. چرا که از بهترین متریال با کیفیت و استاندارد در ساخت سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد، با یک سری مشخصه‌ های فنی در کارگاه ایرانیان بهره میبرند. این اطلاعات شامل نحوه ساخت، فرآوری و نحوه سرهم ‌بندی و پیوند اتصالات و ابعاد است.

مزایای استفاده از تجهیزات سینی کابل گالوانیزه برای برق کشی ساختمان ها

1- هزینه در مخارج و پس انداز بیشتر: انتخاب سینی کابل انتخاب ایده آلی است. زیرا کار با آن راحت است و هزینه کمتری را برای نصب ارائه می دهد. زمان کمتری نیز برای نصب آن صرف می شود. پس از آنجایی که یک حرفه ای می تواند کار را سریعتر به اتمام برساند، هزینه کمتری برای زمان و کار پرداخت خواهد شد. راه دیگر صرفه جویی این است که سینی کابل به حفظ عمر کابل ها و بهبود عملکرد طولانی مدت آنها کمک می کند.

تولید کننده سینی کابل در تهران

2- به سیم کشی نظم و زیبایی می بخشد: سینی کابل نسبت به نصب سیم های استاندارد ظاهری تمیزتر را ارائه می دهد. نگاه کردن به دسته های سیم فراوانی که بیرون گذاشته شده است، می تواند جذاب نباشد. با این حال، با افزودن سینی کابل، این مشکل حل خواهد شد. فراهم آوردن ظاهری منظم و تمیز هم برای شما و هم سایر بازدیدکنندگان جذاب خواهد بود.

3- حفاظت و ایمنی پیشرفته: وقتی سیم ‌های خود را در معرض دید قرار می‌دهید، نه تنها باید با قرار گرفتن آنها در مسیرتان مقابله کنید، بلکه ایمنی کلی را نیز به خطر می‌اندازید. کابل کشی ضعیف نصب شده می تواند یک خطر بزرگ باشد. وقتی سیم‌ ها روی زمین افتاده‌ باشند، احتمال لغزش، افتادن و سایر حوادث افزایش می یابد. برای جلوگیری از این اتفاقات استفاده از سیستم سینی کابل بهترین گزینه است.

4- عالی برای استفاده در هر مکانی: سینی کابل بادوام است. لذا میتوان آنها را تقریباً در هر مکانی چه داخل چه خارج، نصب کرد. اگر تصمیم دارید سینی های کابل خود را در داخل ساختمان نصب کنید، از پشتیبانی آن و میزان مفید بودن آن در کاهش خطرات خوشحال خواهید شد. اگر بخواهید سینی کابل را در فضای باز نصب کنید، همین امر صدق می کند. سینی کابل تجهیزی مناسب در برابر عوامل محیطی مانند باد، برف، باران یا یخ است. حتی در برابر خوردگی از خود مقاومت نشان می دهند.

سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم

سفارش سینی کابل گرم و سرد برای ساختمان

کار ساختمانی میلیون ها نفر به شرکت ها و متخصصانی که می توانند سیستم سینی کابل را با بهترین کیفیت تولید کنند، بستگی دارد. پس باید با یک متخصص با تجربه در این کار مشورت کنید تا به شما کمک کند بهترین سینی کابل را با کیفیت ساخت استاندارد و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

سینی کابل ایرانیان در حال حاضر یکی از فعالان با سابقه و متخصص در حوزه تولید بهترین متریال سینی کابل و اتصالات سینی کابل در بازار کشور است. بهره ‌گیری از تأسیسات و لوازم اولیه درجه یک، اتصالات و متعلقات سینی کابل درجه یک، نورد باکیفیت و همین‌ طور عملیات جوش دهی به ‌صورت استاندارد از جمله مهم ‌ترین ویژگی ‌ها و مزیت ‌هایی است که به‌ واسطه آن ما می‌توانیم به این مسئله اشاره کنیم که این برند می‌تواند یک انتخاب عالی در بازار فعلی ایران باشد.

مهمترین مزایای استفاده از سینی های کابل برق ایرانیان

  1. ایده آل برای مناطق مرطوب، نم دار و شرجی
  2. مقاوم در برابر ضربات
  3. دوام و طول عمر بالا
  4. غیر قابل اشتعال بودن قطعات آن
  5. تولید آنها در سایزهای و ضخامت متنوع
  6. تحمل نمودن وزن بالا

پیشنهادی ویژه:

حتما در مورد خرید عمده سینی کابل برای مشتریان گرامی تخفیف ویژه در نظر میگیریم و نهایت همکاری را در پروژه های بزرگ کابل کشی با آنها خواهیم داشت. افتخار ما صداقت در معامله و به دست آوردن رضایت مشتریان است. برای خرید انواع سینی کابل و متعلقات، با تولیدی ایرانیان تماس حاصل نمایید.

شماره تماس:  ٣٣٩٧٧١٥١-021          ٣٣٩٧٧١٥٢-021      sinicableiranian.com