اخبار شرکتها-سالیانه نزدیک به 100 میلیارد دلار از ایران صادرات و وادرات می شود؛ ایران یکی از کشورهای استراتژیک است که یکی از شاهراه های کلیدی اتصال اقتصاد های بزرگ دنیا به هم می باشد. سالیانه حجم زیادی از کالا توسط شرکت های حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی اتقال پیدا می کند. لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی را می توانید در خبر فوری ببنید. حمل و نقل کاملا حوزه ای تخصصی است و هر شرکت تنها می تواند در برخی مسیرها، خدمات مناسب تر ادامه دهد: 

1. سورین اکسپورت – حمل و نقل بین المللی

گروه بازرگانی سورین اکسپورت متشکل از مجموعه ای شرکت های معتبر ایرانی است که به صورت تخصصی در حوزه صفر تا صد سورین اکسپورت فعالیت می کنند. خدمات سورین اکسپورت شامل حمل و نقل بین المللی، ترخیص کالا و ترانزیت خارجی می باشد. این شرکت به عنوان شرکت حمل و نقل بین المللی در تهران و همچنین دفتر شمال ایران فعالیت می کند. همچنین یکی از شرکت های زیرمجموعه سورین اکسپورت، به عنوان شرکت ترخیص کالا در ایران فعال است، این گروه بازرگانی با توجه به آن که سالیان سال شاهد نابودی سرمایه تجار بسیاری بود، برای آسودگی خاطر مشتریان خود، صفر تا صد خدمات حمل  نقل بین المللی و همچنین ترخیص کالا را برعهده می گیرد.
شماره تماس :
09113979698
00981133242774


سورین اکسپورت در مسیرهای حمل و نقل وارداتی از چین و اروپا به صورت تخصصی فعال است(دریایی – زمینی). همچنین برای صادرات کالاهای خود به صورت زمینی یا دریایی به نقاط مختلف جهان، می توانید روی تریلی ها و کشتی ها و لاین هایی که با این شرکت سالیان سال کار می کنند، حساب باز کنید. این شرکت همچنین به ارائه تخصصی خدمات گمرکی و فورواردری نظیر تخلیه و بارگیری، ترانشیپ و کراس استاف در نقاط مختلف جهان می پردازد. 

گروه بازرگانی سورین اکسپورت، در کنار دیگر نام های مطرح شرکت های حمل و نقل بین المللی در اینترنت نظیر  کاسپین حمل آسیا Cta-co، الیت آریا جم، خادم لجستیک، schnelltransco و بسیاری از نام های آشنای دیگر از شرکت های فعال و سرشناس در حوزه خدمات تخصصی صادرات و واردات و حمل و نقل بین المللی می باشد. 

⦁    حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر
شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر را می توان یکی دیگر از شرکت های فعال در حوزه صادرات و واردات دانست، البته بسیاری از شرکت های فورواردر فعال در ایران، کمتر علاقه مند هستند که به ارائه خدمات صادرات بپردازند، سورین اکسپورت به صورت تخصصی در حوزه صادرات کالا نیز فعالیت می کند. یکی دیگر از لیست های  شرکت های حمل و نقل داخلی و بین المللی است که ترانزیت، بسته بندی و حمل و نقل ترکیبی کالاها را در امور صادرات و واردات به عهده دارد و خدمات خود را در بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می کند. رد.
⦁    تلفن: ۳۱۷۳۱-۰۵۱

3.خدمات باربری جاده ای الیت
الیت آریا جم، یکی دیگر از عناوین موجود در لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی در ایران است،  باربری جاده ای و هوایی است که فعالیت گسترده ای را در خصوص ترخیص کالا، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی داشته و بهترین خدمات را با قیمتی مناسب، در راستای رضایت مندی مشتریان خود ارائه می کند. این شرکت که از گروهی متخصص و با تجربه بهره می برد، توانسته است به برندی نام آشنا در این صنعت تبدیل شود و از شرکت های حمل و نقل جاده ای و هوایی باشد.
⦁    تلفن: ۹۶۶۶۷۳۷-۰۲۱

4.  شرکت حمل و نقل بین المللی کاسپین حمل آسیا
شرکت حمل و نقل بین المللی کاسپین حمل آسیا، در خصوص حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی در بسیاری از نقاط جهان فعالیت داشته و با بهره مندی از کادری مجرب، کیفیت خدمات و قیمت آن را در سطح مناسب حفظ نموده است. این شرکت دارای سرعت مناسبی در تحویل کالاهای خود است، خدمات خود را در بسیاری از کشورها همچون چین، تایلند، هند، ، آلمان و انگلستان ارائه می کند یکی از شرکت های شناخته شده لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی است..
98-21-88482177

شرکت حمل و نقل فورواردر و کریر 

شرکت های حمل و نقلی که به عنوان فورواردر فعالیت می کنند، اصولا شرکت هایی هستند که در حوزه های مختلف زمینی، دریایی و هوایی فعالیت می کنند. وظیفه شرکت های فورواردر، مشاوره و پیدا کردن مناسب ترین لاین دریایی، زمینی و یا هوایی برای مشتریان است. همچنین در ایران اصولا به شرکت هایی که به صورت تخصصی  در حوزه حمل و نقل زمینی فعالیت می کنند و یا بعضا خود مالک کامیون برای حمل و نقل بین المللی هستند، کریر گفته می شود. شرکت های فورواردر اصولا تجارب متنوع و گسترده ای به عنوان شرکت حمل و نقل زمینی و شرکت حمل و نقل دریایی و همچنین هوایی دارند و می توانند با مشاوره صحیح و سرعت عمل بالاتری به معرفی مناسب ترین لاین حمل و نقل بین المللی بپردازند. مسئولیت نهایی در حمل و نقل بر عهده متصدی حمل و نقل می باشد که اصولا شرکت های کریر، متصدی حمل و نقل محسوب می شوند. ما به عنوان فورواردر و شرکت حمل و نقل بین المللی در تهران، دارای شعب مختلف در کشورهای اروپایی و آسیایی می باشیم و متعهد به ارائه با کیفیت ترین انواع خدمات حمل و نقل بین المللی دریایی و زمینی هستیم.
 

انواع روش های حمل و نقل دریایی بین المللی
در انواع روش های حمل و نقل دریایی، ما به عنوان شرکت حمل و نقل دریایی و فورواردر فعال، روش های زیر را به شما معرفی می کنیم؛ رایج ترین روش های حمل و نقل بین المللی دریایی در تمام بنادر دنیا به روش های زیر هستند:

حمل دریایی به روش کراس استافینگ
به معنای تخلیه و بارگیری مجدد کالا در کانتینر و کشتی جدید می باشد؛ این روش برای صادرات و واردات برای کالاهای خاص و یا کشورهایی که عمدتا مثل ایران تحریم هستند مورد استفاده قرار می گیرد. ما به عنوان شرکت
حمل و نقل دریایی بین المللی پیش تاز، صفر تا صد خدمات مطرح شده در گمرکات مختلف را برای شما پوشش می دهیم.

حمل دریایی به روش ترانسشیپمنت
در روش ترانشیپ منت کالا بدون تخلیه شدن از یک کشتی به کشتی دیگر منتقل می شود.

حمل دریایی به روش گروپاژ
از دیگر روش های بسیار رایج حمل و نقل دریایی، می توان به روش گروپاژ برای بارهایی که به اندازه یک کانتینر کامل نباشند، مورد استفاده قرار می گیرد. گروپاژ به معنای حمل و نقل دریایی یک کالا در کنار دیگر کالاهای وارداتی یا صادراتی می باشد. یعنی یک کانتینر شامل ارقام کالای چند واردکننده می باشد.

حمل دریایی به روش چارترینگ
در مواردی که کالاهای وارداتی و یا صادراتی به روش حمل و نقل دریایی در حجم و ارقام به شدت بالایی می باشند، واردکننده می تواند به صورت اختصاصی یک کشتی را کامل اجاره کند.