به طور خلاصه ، توضیحات محصول شانس شما برای متقاعد کردن و فروش واقعی محصول است ؛ گویی در کنار مشتری خود در فروشگاه ایستاده اید. اکثر خریداران به دنبال صفحات محصول سریع، آسان و قابل اسکن هستند ، بنابراین شما باید یک توضیح کوتاه ، سریع و شیرین بنویسید تا در بالای صفحه در کنار تصاویر محصول قرار بگیرید. سپس در پایین‌ صفحه ، می‌ توانید توضیحات کمی طولانی‌ تر و دقیق‌ تر داشته باشید که به جزئیات محصول می‌ رسد. شما می توانید با استخدام کارشناس طراحی سایت و مشاهده انواع نمونه کارهای طراحی وب ، اقدام به شروع یک تجارت و کسب و کار موفق نمایید. اثبات اجتماعی ، پدیده‌ ای است که در آن افراد ، بیشتر احتمال دارد کاری را انجام دهند (یا بخرند) ؛ زیرا می‌ بینند که دیگران همین کار را انجام می‌ دهند. به همین دلیل است که به صف‌ های رستوران‌ های شلوغ می‌ پیوندیم و به سمت شلوغی کشیده می شویم و به همین دلیل است که نظرات و رتبه‌ بندی‌های مشتریان بسیار مهم است. جهت اطلاع از قیمت سایت فروشگاهی ، می‌ توانید به وب سایت cms-iran.com مراجعه نمایید.

محبوب ترین روش ارائه اثبات اجتماعی

محبوب ترین روش ارائه اثبات اجتماعی ، نشان دادن امتیاز ستاره محصول در نزدیکی عنوان محصول است. از آنجایی که این چیدمان طراحی بسیار رایج است ، مشتریان شما انتظار دارند فوراً رتبه بندی ستاره را ببینند ؛ بنابراین آنها را مجبور نکنید به دنبال آن بروند. همچنین باید نظرات مشتریان را در پایین صفحه قرار دهید تا خریداران به راحتی متوجه شوند که آیا محصول محبوب است یا خیر و چرا دیگران از استفاده از آن لذت می برند. این بسیار حیاتی است ، زیرا مشتریان به نظرات مشتریان 12 برابر بیشتر از توضیحات محصول نوشته شده توسط فروشنده اعتماد دارند. نظرات منفی را حذف یا نادیده نگیرید ؛ این کار هیچ لطفی را در بین مشتریانتان به همراه نخواهد داشت. در عوض ، همیشه مودبانه به شکایات پاسخ دهید و هر مشکلی را تا حد امکان سریع و حرفه ای حل کنید. این باعث می شود که مشتریان در کسب و کار شما اعتماد کنند.

بهترین شرکت طراحی وب سایت فروشگاهی در تهران

پیامی که به خریدار می‌ گوید چند مشتری دیگر این محصول را در یک ساعت گذشته مشاهده یا خریداری کرده‌ اند ، به عنوان یک صف یا جمعیت مجازی عمل کرده و به خریدار نشان می‌ دهد که افراد دیگر نیز به محصول علاقه‌ مند هستند. بهتر است به توصیه های محصول «مشتریانی که محصول را مشاهده/خرید کردند» نیز توجه نمایید. این عامل ، ترکیبی از اثبات اجتماعی با فروش متقابل است و راهی عالی برای نگه داشتن خریدار در فروشگاه شما می باشد. رتبه بندی ستاره ای و نظرات را در طراحی صفحه محصول خود فاکتور کرده و در مورد راه های دیگری که می توانید اثبات اجتماعی را به صفحات محصول خود اضافه کنید فکر کنید. آیا می خواهید در مورد قدرت اثبات اجتماعی بیشتر بدانید و بازاریابی خود را در حالی که در آن هستید، بهبود ببخشید ؟ اینفوگرافیک ما را در وب سایت cms-iran.com بررسی کرده و نکات متعددی را فرا بگیرید.

آیا می دانید که توصیه های محصول در کجای صفحه محصول شما قرار می گیرند ؟

آیا می دانید که توصیه های محصول در کجای صفحه محصول شما قرار می گیرند ؟ توصیه های محصول ، راهی مفید و موثر برای حفظ مشتریان در سایت شما ، افزایش ارزش هر تراکنش و ایجاد تجربه خرید شخصی تر است. با این حال ، توصیه های محصول برای واداشتن مشتریان به تبدیل ضروری نیستند و حتی می توانند حواس آنها را از محصولی که در حال حاضر مشاهده می کنند ، منحرف کنند. به همین دلیل است که توصیه های محصول بهتر است در زیر صفحه قرار گیرند. بنابراین ، مشتری شما یک محصول را به سبد خود اضافه کرده است ، اما اکنون چه ؟ آنها ممکن است به سادگی بررسی کنند ، یا برای مدتی روی محصولات دیگر شما بی هدف کلیک کنند. به توصیه های محصول توجه کنید ! این مولفه ، محصولات مختلفی را پیشنهاد می‌ کند که ممکن است مشتری بر اساس آنچه در حال حاضر مشاهده می‌ کند دوست داشته باشد. اگر بتوانید توصیه‌ های دقیق و مفیدی برای محصول ارائه دهید ، یک راه عالی برای تضمین خرید دیگری بوده و مشتری را در محل نگه خواهد داشت.

تاثیر تجربیات مشتری آنلاین در طراحی سایت

تجربیات مشتری آنلاین دارای چهار بعد است ؛ اطلاعاتی ، سرگرم‌ کننده ، اجتماعی و حسی. در حالی که جنبه سرگرمی به طور کلی قویترین تاثیر را بر خرید دارد (در مقایسه با جنبه های اطلاعاتی ، اجتماعی و حسی) ؛ ارتباط هر بعد به محصول و برند خاص بستگی دارد. به عنوان مثال ، با مقایسه محصولاتی که مشتریان می توانند با ارزیابی اطلاعات واقعی درباره آنها خریداری کنند ، دریافتیم که یک تجربه آموزنده تر ، می تواند فروش را افزایش دهد ؛ در حالی که یک تجربه اجتماعی تر (تجربه ای که بر صمیمیت ، اجتماعی بودن و لمس انسانی صفحه وب تأکید می کند) ، ممکن است فروش را کاهش دهد. در مقابل ، محصولاتی که معمولاً نیاز به بررسی فیزیکی آنها از سوی مشتری دارند ، از تجربه اجتماعی و حسی بیشتری بهره می برند. طراحی یک وب سایت ، مراحل خاص خود را دارد که باید به آن توجه ویژه شود. عدم رعایت هر کدام از این موارد ، ممکن است ضربه جبران ناپذیری را به محبوبیت و شهرت برند شما وارد کند.