بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا سئو ؛ فرآیند بهینه سازی محتوا ، تنظیمات فنی و دسترسی به وب سایت شما می باشد. بنابراین صفحات شما در بالای صفحه نتایج موتور جستجو برای مجموعه خاصی از عبارات کلیدواژه ظاهر می شوند. ترافیک آنلاین ارگانیک که از طریق سئو به دست می‌ آید ، تأثیر زیادی بر رتبه‌ بندی جستجو و در نتیجه ، ترافیک ارگانیک سایت دارد. با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات ، می توانید از SEO (بهینه سازی موتور های جستجو) ، برای افزایش دید و ایجاد یک رابطه پایدار با مشتری استفاده کنید. جهت سفارش ساخت سایت و انجام هرگونه تبلیغات در گوگل ، می توانید به وب سایت iransite.com مراجعه نمایید. تکنیک سئو ، به عنوان افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجوی آنلاین و در نتیجه افزایش ترافیک سایت ارگانیک آن با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات رایج تعریف می شود. استراتژی‌ های سئو ، در کمپین‌ های بازاریابی دیجیتال بسیار تاثیرگذار هستند ؛ زیرا دیده شدن ، اولین قدم برای یک رابطه پایدار با مشتری است. قیمت طراحی سایت ، بسته به نوع وب سایت شما (تجاری ، خبری ، فروشگاهی و …) ، ممکن است متغیر باشد.

تبلیغات در گوگل

وب سایت تجارت الکترونیک

در صورتی که یک فروشگاه را مدیریت می کنید ، به یک وب سایت تجارت الکترونیک یا فروشگاه الکترونیکی نیاز دارید. یک پلت فرم مناسب تجارت الکترونیک ، شما را تشویق می کند تا با تمام بخش های فنی وب سایت مقابله کنید. تعداد زیادی پلتفرم وجود دارد که می توانید در آنها یک سایت تجارت الکترونیک را طراحی کنید. یک وب سایت برای یک کسب و کار کوچک ، باید ظاهری متمایز داشته باشد که بتواند آن را از هر سایت دیگری در اینترنت متمایز کند. این یک طراحی خوب برای مشاغلی است که توانایی خرید یک طراح وب حرفه ای را ندارند. بازدیدکنندگان باید بتوانند با استفاده از روش های مختلف ، از مکانی به مکان دیگر بروند. اگر می خواهید یک طراحی سایت قابل اعتماد داشته باشید ، از سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید. CMS وب سایتی را ارائه می دهد که انعطاف پذیری در طراحی ، ایجاد و به روز رسانی محتوا را ارائه می دهد.

نقش سئو و طرح بندی مناسب در طراحی سایت

به منظور ارائه عملکرد بیشتر ، طراحی باید شامل عناصر مختلفی مانند نوار ناوبری و ویرایشگر صفحه باشد. این دو عنصر به کاربران این امکان را می دهد که بدون نگرانی از خراب شدن سایت ، صفحات را ویرایش کنند. طرح بندی ، باید ساده و به راحتی قابل پیمایش باشد. یافتن اطلاعات مورد نیاز ، برای کسب و کار نباید سخت باشد و طراحی باید امکان اشتراک گذاری آسان اطلاعات را بین کارمندان فراهم کند. این نوع طراحی وب سایت ، برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای یک وب سایت خرج کنند بسیار مناسب است. از آنجایی که پیچیدگی کمتری دارد ، یک شخص یا کسب و کار ، می‌ تواند از آن برای ایجاد یک وب‌ سایت شخصی استفاده کند. این روش ، هزاران پلاگین و تم برای طراحی یک وب سایت ارائه می دهد. از آنجایی که استفاده از ویژگی های آن آسان است ، افراد غیر فنی نیز می توانند از این پلت فرم منبع باز استفاده کنند.

قیمت طراحی سایت

مزیت داشتن وب سایت شرکتی و نحوه سفارش آن

امروزه داشتن یک وب سایت شرکتی به اندازه داشتن یک مغازه ، دفتر یا شماره تلفن حیاتی است. تحقیقات نشان داده است که ۶۰ درصد مشتریان از برندها انتظار دارند که محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند. اگر صاحب کسب و کاری هستید که آن گام را وارد دنیای آنلاین نکرده است ، در این مقاله چندین دلیل وجود دارد که شما را متعجب می کند که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید. داشتن یک وب سایت ، به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند. حتی در خارج از ساعات کاری ، وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید و ایمن سازی آنها ادامه می دهد. این عامل ، به کاربر آرامش خاطر را ارائه می دهد ؛ زیرا می توانند به راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. به علاوه ، از آنجایی که امروزه بیشتر شرکت‌ ها وب‌ سایت خود را دارند ؛ این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن ، مشتریان خود را در مقابل رقبای خود از دست بدهید.

سفارش ساخت سایت

سئو سایت شرکتی و مزایای آن

داشتن یک وب سایت ، راهی سریع و آسان را برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند. می‌ توانید ساعات کاری خود را فهرست کنید ؛ اطلاعات تماس ، تصاویر مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم‌ های تماس ، برای تسهیل درخواست‌ های مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید. حتی می‌ توانید ویدیوهای تبلیغاتی را بارگذاری کرده تا واقعاً مشتریان خود را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه بفروشید. این همچنین یک راه خوب برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی و ایجاد یک جامعه با مشتریان خود می باشد. این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری ، به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان بالقوه ، به احتمال زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد بی اعتماد خواهند شد و همین امر را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز بیان کرد.