به گزارش «نود اقتصادی»، علیرضا عباسی رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان اظهار داشت: تمام واحدهای صنفی این حوزه در روزهای اخیر فعال هستند و هیچ تغییری در فرایند کاری خود نداشتند. در روزهای آتی نیز شرایط بدین شکل است و واحدهای صنفی آماده ارائه خدمات هستند.

وی بیان کرد: از طرفی اگر واحدهای صنفی مرتبط با درودگران مشکل و مسأله خاصی داشته باشند، با مسئولان در میان می‌گذارند و قطعاً نتیجه درست و مناسب را خواهند گرفت. اغتشاشات و برهم زدن نظم عمومی کشور هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت. از طرفی روز گذشته در نشست هم‌اندیشی با اصناف و اتحادیه‌های کشور که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ما تمام مشکلات صنف خود را بیان کردیم و وزیر نیز قول مساعد برای حل چالش‌ها داد.

عباسی گفت: وقتی مشکلات قابل حل است چرا واحدهای صنفی اقدام به تعطیلی مغازه خود کنند؟ ارتباط ما با اعضای اتحادیه درودگران کاملاً صمیمی و دوستانه است از همین رو اگر موضوعی پیش بیاید، آن را مرتفع خواهیم کرد. لذا دلیلی ندارد که برای بیان خواسته‌ها مغازه‌ها را بست و با اغتشاشگران همراه شد.

رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل‌سازان گفت: ما با چنین رویه‌ای مخالف هستیم. بنابراین و حتی با وجود اطلاعیه‌های گذشته و دعوت به تعطیلی واحدهای صنفی مردم شاهد بودند که صنف درودگران به فعالیت خود بسیار پررنگ ادامه داد و هیچ مغازه ای را تعطیل نکردند.