اخبار شرکتها-به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، این شرکت در ادامه اجرای طرح عرضه مستقیم محصولات خود به قیمت مصوب در سراسر کشور همزمان با اربعین حسینی برای تسریع خدمات‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه و شهر ایلام اقدام به عرضه مستقیم محصولات خود با قیمت مصوب و همچنین ارائه خدمات رایگان تعویض روغن‌موتور کرده است.

 

بر اساس این خبر 40 اتوسرویس در شهر ایلام و مسیرهای منتهی به مرز مهران برای اجرای این طرح مشارکت دارند که مورد استقبال گسترده مصرف­کنندگان قرار گرفته است.

 

گفتنی است همزمان با اربعین حسینی، شرکت نفت ایرانول اقدام به برپایی موکب خدام الحسین(ع) در مرز شلمچه با همکاری و همیاری نیروهای شرکت و افراد محلی کرده که تا دو روز بعد از پایان اربعین پذیرای زوار حسینی خواهد بود.

 

در همین راستا محمد حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول نیمه­­ شب پنج­شنبه با حضور در مرز شلمچه، از روند خدمات‌رسانی این موکب بازدید کرد.

 

همچنین مدیران بخش­های مختلف شرکت نفت ایرانول نیز با حضور در موکب تهران که برای جاماندگان اربعین حسینی در روز اربعین برپا شده بود، اقدام به خدمت رسانی به عاشقان آن حضرت کردند.