اخبار شرکتها-به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بهره‌وری بالا و حجم تولیدات پالایشگاه نفت امام‌خمینی(ره) شازند، این واحد صنعتی را باعث افتخار کشور دانست و افزود: شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره) شازند از نظر نیروی انسانی، تکنولوژی و بهره‌وری یکی از بهترین واحدهای صنعتی کشور است.

 دکتر «محمدهادی زاهدی‌وفا» تصریح کرد: از تمام زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای هم‌افزایی و تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، برنامه‌های عملیاتی خواسته شده است.

زاهدی‌وفا با بیان این که در قانون بودجه امسال دستیابی به شاخص ۸ درصد رشد اقتصادی هدف‌گذاری شده است، تصریح کرد: امیدواریم در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین رشد اقتصادی مطلوبی برای کشور پس از تحمل دو سال سخت کرونایی رقم بخورد و این امر نیازمند درایت و تلاش مدیران و کارگران عزیز است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی نظیر پالایشگاه‌ها و رفع موانع تولید آنها تأکید کرد و گفت: در راستای هم‌افزایی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.