اخبار شرکتها-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد طایفه سرپرست معاونت تولید و بهره‌برداری این شرکت گفت: با توجه به احساس کاذب کمبود روغن موتور بنزینی و دیزلی در سطح کشور، شرکت نفت ایرانول در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، در خرداد ماه قدم‌های بزرگ و موثری با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی برداشته است.

طایفه گفت: در این راستا، با تاکید و پیگیری مدیر عامل شرکت، مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، تولید و عرضه محصولات دیزلی و بنزینی در خرداد ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۰درصد افزایش و از شش میلیون و سیصد و چهل هزار لیتر به هفت میلیون و پانصد و هشتاد هزار لیتر رسیده است.

وی تاکید کرد: به منظور رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان محصولات بنزینی و دیزلی ضمن تقویت پخش فروش مویرگی خود، با هماهنگی وزارت راه و ترابری اقدام به عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی  با قیمت مصوب در پایانه‌های حمل و نقل سراسر کشور کرده است. نظارت بیشتر در حوزه فروش و رساندن محصول به مصرف کننده نهایی امریست که حسب تاکیدات مدیریت عامل در حال انجام و پیگیری مجدانه است. از این رو برنامهٔ عرضه مستقیم محصولات در سراسر کشور با دقت فراوان و قوت بیشتری در حال پیگیری و انجام می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری که به نام "تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین" مزین شده است، علاوه بر افزایش تولید به دنبال همکاری با مجموعه‌های دانش بنیان با هدف بومی‌سازی تولید مواد افزودنی و افزایش بهره‌وری در تولید هستیم. قطعا اگر بتوانیم مواد اولیه مورد نیاز روغن موتور را در داخل کشور تولید کنیم می‌توان امیدوار شد، علاوه بر کاهش بهای تمام شده این محصولات، شاهد افزایش تولید نیز باشیم.

وی در پایان افزود: روند افزایش تولید و عرضه مستقیم محصولات در سراسر کشور در هفته‌ها و ماه‌های آینده ادامه دارد و امیدواریم، با عرضه مستقیم محصولات با قیمت مصوب بتوانیم رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان عزیز را به ارمغان بیاوریم.