اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بانک شهر در حوزه های مالی و پولی، گفت: به عنوان مشاوری قوی در کنار دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس قرار گرفته و برای توانمندی سازی اقتصادی آنان تلاش می کنیم.

دکتر احمدی در ادامه با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان بانک شهر و باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: در تعامل با باشگاه بزرگ و محبوب کشور، منافع بانک را به حداقل رسانده و امیدواریم با موفقیت این باشگاه، دل میلیون ها هوادار آن شاد شود.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار سرمایه و فروش سهام آنان در بازار بورس؛ لزوم شفاف سازی صورت های مالی و افزایش توان مالی این باشگاه ها در اولویت قرار گرفته است. درهمین راستا بانک شهر با توجه به ظرفیت های خود توانسته بسته ای از خدمات را به آنان ارائه دهد.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه در این تفاهم نامه اسپانسری بانک از باشگاه پرسپولیس مطرح نیست، افزود: به دنبال حمایت از این باشگاه برای شکوفا شدن ظرفیت های اقتصادی آن هستیم.

دکتر احمدی با بیان اینکه بخشی از درآمد باشگاه پرسپولیس که حاصل از فروش سهام خواهد بود در بانک شهر سرمایه گذاری می شود، گفت: این باشگاه را به عنوان شریکی محبوب و مطمئن در کنار خود می بینیم.

مدیرعامل بانک شهر سرمایه بزرگ باشگاه پرسپولیس را هواداران میلیونی و حسن شهرت عنوان کرد و ادامه داد: با تشکیل باشگاه مشتریان پرسپولیس و استفاده هواداران این باشگاه از خدمات بانک شهر در تمامی حوزه ها ؛ قطعا انتفاع بسیاری نصیب این تیم پرطرفدار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز در این مراسم با بیان اینکه بانک شهر به عنوان بانکی مردمی و خوشنام در میان هموطنان می شناسیم، گفت: خوشبختانه مراودات شهروندان با این بانک بسیار و رضایتمندی از خدمات آن هم حداکثری است.

رضا درویش با قدردانی از حمایت های ویژه دکتر احمدی از باشگاه پرسپولیس، افزود: قطعا این تفاهم نامه می تواند ضمن ایجاد یک مودت میان دو طرف ؛ باشگاه را در دستیابی به اهدافش کمک کند.

درویش با بیان اینکه بسیاری از بانک های کشور خواهان همکاری با باشگاه محبوب پایتخت بودند، تصریح کرد: اما ما به دنبال یک پیشنهاد مطلوب بودیم تا در سرمایه گذاری دچار ضرر نشویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: باتوجه به توانمندی‌های بانک شهر، قطعا شاهد ایجاد یک رویکرد اقتصادی جدید خواهیم بود.