اخبار شرکتها-طبق تحقیق انجام شده در بین خدمات بانکداری ایران، مدیریت تراکنش بدون خطا با ۸۰ درصد رضایتمندی ،امنیت تراکنش با ۷۵ درصد رضایتمندی ، بانک دارای با تعداد دستگاه خودپرداز بالا ۷۲٫۵۴ درصد رضایتمندی، سرعت سرویس دهی بالا با ۷۱٫۵ درصد رضایتمندی، سرعت تکمیل تراکنش با ۷۰ درصد رضایتمندی، ایمنی وجوه با ۶۹ درصد رضایت مندی، کاهش زمان انتظار در صف  وام و تسهیلات با ۶۸ درصد رضایتمندی ، امکان انجام معاملات در هر شعبه از همان بانک با ۶۸ درصد رضایتمندی، دانش کارکنان در مورد محصول و خدمات متنوع بانکی با ۶۵ درصد رضایتمندی،  ارائه توجه  و احترام شخصی به مشتریان با ۶۴٫۸ درصد رضایتمندی از اولویت های مهم خدمات بانکی است که برندهای متختلف را نسبت به  جذب مشتری متمایز می کند.

نقش بانکداری باز در توسعه خدمات بانک ایران زمین

بانک ایران زمین به عنوان یک نام موفق در عرصه بانکداری ضمن شناخت نوع خدمات مفید و مورد نیاز مشتریان در ارائه بانکداری باز و توسعه خدمات جدید همچون تسهیلات انتخاب پیشتاز بوده است؛ به گونه‌ای که رضایت مشتریان از این بانک ۴۰ درصد افزایش یافته است.

همان طور که می دانید بانکداری باز امکانات جدید زیادی را به همراه می‌آورد و به بانک‌ها کمک می‌کند تا به سرعت راه‌حل‌های دیجیتالی نوین را برای  جذب مشتریان ارائه دهند  و در عین حال عملیات بانکداری  را ساده‌تر می‌کنند.

تجارب بانکداری باز در یکی از بانکهای کشور پرتغال  نشان می دهد با ارائه تسهیلات متنوع و آپلیکیشن جدید ۳۳ درصد به حجم  مشتریان افزوده شد گفتنی است  این برنامه در کمتر از ۶ ماه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارائه تسهیلات انتخاب ،ایران زمین را منتخب کرد

بر همین اساس بانک ایران‌زمین در راستای ارائه تسهیلات متنوع و آسان برای مشتریان فرصتی را فراهم کرده است تا آنها بتوانند به انتخاب خود بر اساس نیاز و توانمندی شان، بهترین تسهیلات بانکی را انتخاب کنند؛ خدماتی که در کمتر بانک دیگر به چشم می خورد.

بانک ایران زمین در راستای بانکداری باز و مشتری‌مداری طرح‌نوین تسهیلات انتخاب را در معرض مشتریان قرار داده است که مهمترین هدف آن انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات با توجه به تنوع نیازهای افراد  است؛ از مهمترین ویژگیهای تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین، نرخ سود سالیانه بین ۱۰ تا ۱۸ درصد به انتخاب مشتری، تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و پرداخت، افتتاح حساب با  حداقل مبلغ ۵۰ میلیون ریال می باشد. همچنین حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات ۲ ماه است.

یکی از نقاط قوت طرح تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین، توجه به اولویت های مشتری مداری است  بر این اساس علاقه مندی مشتریان به استفاده از خدمات بانکی، امنیت بانکی، تنوع در خدمات، کاهش زمان انتظار برای دریافت تسهیلات مورد توجه قرار گرفته است.