روزهای آخر آذر امسال بود که وزیر صمت در حکمی محمدجواد حاجی حسینی را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب کرد.

حاجی حسینی جای محمد دامادی نماینده اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید مجلس دهم را می‌گرفت که در دوره علیرضا رزم حسینی معاون حقوقی وزارت صمت شده بود.

در حالی که شواهد با توجه به گرایشات سیاسی و سوابق دامادی حاکی از پایان کار او در وزارت صنعت، معدن و تجارت را می‌داد اما بررسی سایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران چیز دیگری را نشان می‌دهد. 

براساس اطلاعات مدیران این سازمان در سایت مذکور، محمد دامادی خیلی بی سر و صدا و با حکم وزیر صمت به عنوان عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انتخاب شده است. 

بنابراین برخلاف تصورات، حضور دامادی در وزارت صمت دولت سیزدهم هم تداوم داشته است. این در حالی است که دامادی به عنوان نماینده اصلاح طلب مجلس‌های نهم و دهم از افراد نزدیک به علی لاریجانی به شمار می‌رود و حتی مدتی به عنوان نماینده وی در شورای عالی فضای مجازی فعالیت می‌کرد.

گفتنی است وی برای انتخابات مجلس یازدهم رد صلاحیت شد ولی چند ماه بعد با حکم علیرضا رزم حسینی به معاونت حقوقی و امور مجلس منصوب شده بود.