به گزارش «نود اقتصادی»، Spigen کمپانی کره‌ای (مستقر در ایالات متحده) در فاصله یک روز مانده به مراسم رونمایی از آیفون‌های جدیدی اپل، تصویری در حساب توئیتر خود منتشر کرده که طراحی آیفون ۱۳ را نشان می‌دهد. این طراحی مشابه آن چیزی است که پیش از این در تصاویر افشا شده منتسب به آیفون ۱۳ دیده بودیم. دوربین‌های دوگانه اصلی این گوشی به صورت مورب، روی جزیره مربعی شکل در قسمت بالای سمت چپ دستگاه جای گرفته‌اند.

آیفون ۱۳ جدید مانند آیفون ۱۲ به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی مجهز شده است. همانطور که در تصویر مشخص است، این دستگاه هم از شارژر مغناطیسی پشتیبانی می‌کند و این موضوع چندان عجیب به نظر نمی‎رسد. اما خبر نسبتا خوب اینست که اپل طرحی را برای تأیید راهی FCC کرده که نشان شارژر MagSafe سرعت بالاتر، یعنی بیشتر از ۱۵ وات خواهد داشت.

همانطور که پیش‌تر در خبرها اعلام کردیم، رویداد اپل ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) ساعت ۲۱.۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. پیش از این در خبرها اعلام کردیم که احتمال رونمایی از چه محصولاتی در این مراسم وجود دارد و چه محصولاتی قرار نیست رونمایی شوند. ۴ گوشی آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس در کنار ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ محتمل‌ترین محصولات مراسم فردا هستند. البته اپل به احتمال بسیار زیاد از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود از جمله iOS و WatchOS نیز رونمایی خواهد کرد. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند به تگ آیفون ۱۳ مراجعه بفرمایید.