اخبار شرکتها-تعداد زیادی از برندهای لپ تاپ در سراسر جهان با طرح‌ها و ویژگی‌های متمایز وجود دارد. به همین دلیل است که مردم در مورد اینکه کدام برند لپ تاپ برای آنها مناسب است سردرگم شده‌اند. اما خوب است بدانید که هر برندی برای کسب محبوبیت به زمان نیاز دارد. با این حال، وقتی نگران بهترین برندهای لپ تاپ هستیم، همه چیز به کیفیت و ویژگی‌های انحصاری بستگی دارد. همه می‌خواهند از برندی که خدمات با کیفیت را ارائه می‌دهد، استفاده کنند. بنابراین با در نظر داشتن این دو عامل اصلی یعنی کیفیت و ویژگی‌های انحصاری، ما سه برند معروف و پرفروش در سال 2021 را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید تا با این سه برند معروف آشنا شوید.

اپل Apple

لپ تاپ‌های تولید شده توسط برند اپل به دلیل عملکرد و کیفیت بالا بسیار مشهور هستند و در صدر پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های 2021 قرار دارند.

ویژگی‌های فنی همچون پردازنده ARM

لپ‌تاپ‌های اپل به خصوص در سری جدید از معماری ARM استفاده می‌کند و از این جهت کنترل بیشتری بر سخت افزار و نرم افزار دارد. این پردازنده، لپ تاپ‌ها را قوی‌تر و کارآمدتر می‌کند، به این معنی که عملکرد و عمر باتری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. چرا که پردازنده ARM طوری طراحی شده است که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. البته این پردازنده به تازگی رونمایی شده و بر جذابیت اپل بیش از پیش افزوده است.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم لپ تاپ اپل، قدرت امنیتی بالای آن است. مزیتی که باعث شده است بسیاری از هکرها قابلیت نفوذ به آن را نداشته باشند. چرا که تمام برنامه‌ها تحت کنترل کامل اپل هستند.

وزن و ضخامت کم: وزن پایین و ضخامت کم لپ تاپ‌های اپل از دیگر ویژگی‌های خاص اپل است که حمل و جابه‌جایی آن را بسیار آسان کرده است. ضخامت کم نه تنها بر وزن و جابه‌جایی آسان لپ تاپ‌های اپل تأثیر گذاشته بلکه بر زیبایی آن نیز افزوده است. در کنار ضخامت، بهره‌مندی از نمایشگرهای رتینا نیز بر این زیبایی افزوده است.

سیستم عامل آن

اپل از سیستم عامل IOS بهره می‌برد، یکی از ویژگی‌های سیستم عامل ios استفاده آسان آن نسبت به دیگر سیستم عامل‌هاست. با این حال جالب است بدانید که بسیاری از مدل‌های این لپ‌تاپ اجازه نصب سیستم عامل ویندوز را نیز به کاربر می‌دهند.

ایسوس Asus

لپ تاپ‌های ایسوس از تنوع زیادی برخوردار است. به طور کلی مدل‌های زیادی از لپ تاپ ایسوس در بازار موجود است که هر کدام با مزایا و ویژگی‌های متفاوت ارائه شده است. این موضوع دست کاربران را باز گذاشته تا با توجه به نیازهای فنی خود، لپ تاپ موردنظر خود را انتخاب کنند.

خدمات و پشتیبانی

ارائه خدمات پس از فروش یکی از ویژگی‌های مهم است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشت. بسیاری از کاربران و طرفداران ایسوس، رضایت زیادی از خدمات این برند داشته‌اند. سرعت و ارائه خدمات لازم، دو محور مهم ایسوس برای حمایت از مصرف کنندگان خود است. 

قیمت

به همان اندازه که ایسوس در مدل‌های خود تنوع دارد، به همان اندازه نیز تنوع قیمت دارد. به طور کلی ایسوس، استراتژی خود را بر دو محور تنوع و قیمت قرار داده است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد حتی با بودجه‌های بسیار پایین بتوانند صاحب لپ تاپ شوند. گرچه مدل‌های رده بالای این برند تا حدی گران هستند، اما ایسوس نسبت به سایر مدل‌ها قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد. 

 

برند ام اس آی MSI

MSI یکی از برترین و پرفروش‌ترین برندهای لپ تاپ جهان در سال 2021 در زمینه گیمینگ محسوب می‌شود. MSI  نقش مهمی در بخش رقابتی گیمینگ دارد و معروفیت آن بیشتر به دلیل فناوری پیشرفته در زمینه بازی‌ها است. علاوه بر این، کارت‌های گرافیک و مادربردهای این لپ تاپ هم بسیار معروف است و عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

طراحی زیبا

 لپ تاپ‌های MSI در طراحی نیز جایگاه خاصی دارند و فوق‌العاده زیبا هستند. به عنوان نمونه مدل GT75VR این لپ‌تاپ دارای صفحه کلید مکانیکی است که در نوع خود منحصر است. علاوه بر این، GT75VR دارای ویژگی نور پس زمینه RGB برای هر کلید است. این بدان معناست که هر کلید می‌تواند به تنهایی در بیش از 16 میلیون رنگ روشن شود.

پردازنده برتر

مطمئن باشید در MSI هیچ پردازنده گرافیکی قدیمی و پردازنده‌های کند وجود ندارد. پردازنده MSI GT75VR دارای پردازنده Intel Core i7 7820HK با قابلیت اورکلاک بیش از 4 گیگاهرتز است.

کولر یا فن‌های خنک کننده

لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل استفاده زیاد، به فن‌ها یا کولرهای قوی نیاز دارند. یکی از ویژگی‌های خوب لپ‌تاپ‌های MSI به کار بردن کولرهای قوی به خصوص در مدل‌های جدید است که در داخل آن تعبیه شده و برای CPU و GPU ساخته شده است. این فن‌ها برای هدایت بهینه حرارت است که خیال شما را از گرم شدن بیش از حد لپ‌تاپ  MSI آسوده می‌کند.

خروجی صوتی خالص

صرف نظر از اینکه چه نوع گیمری هستید، صدای کامل و با کیفیت، جنبه لذت‌بخش و حتی آموزنده هر بازی است. این تجربه لذت‌بخش با لپ تاپ‌های MSI به واقعیت پیوسته است. از صدای واقعی اسلحه‌های شلیک شده تا کوچکترین صداها. MSI با خروجی صوتی بالا و باکیفیت این رویا را محقق ساخته است.

جریان سریعتر و تاخیر کم

سرعت از دیگر ویژگی‌های مهم لپ تاپ MSI است. به عنوان نمونه لپ‌تاپ GT75VR Titan اولین لپ تاپ جهان است که مجهز به 10GbE Killer Ethernet است. این دستگاه همزمان با MULTI GIG کار می‌کند تا به پهنای باند 10 برابر برسد. این بدان معناست که شما می‌توانید تجربه آنلاین بسیار روان، با سرعت بارگیری بالا را با این لپ تاپ به دست آورید.

اگر شما هم از طرفداران گیمینگ و لپ تاپ MSI هستید لازم است بدانید MSI در جدیدترین سری خود، سری MSI G را راه اندازی کرده که مورد توجه بسیاری از گیمرهای جهان قرار گرفته است. در ضمن اگر قصد دارید یک مدل از لپ تاپ MSI را داشته باشید، می‌توانید با تمهیدات ویژه از جمله خرید اقساطی  لپ ‌تاپ ، به راحتی صاحب یک مدل از این لپ‌تاپ‌ها شوید.