«نوداقتصادی»، امروز در نشست خبری آنلاین رئیس کل بیمه مرکزی، از غلامرضا سلیمانی پرسید که با گذشت دو هفته از کناره گیری"علی جباری مرکید"از مدیریت صندوق تامین خسارت‌های بدنی، این صندوق، همچنان بدون مدیرعامل رها شده و گفته می شود که یکی از معاونان شما به عنوان مدیرعامل این صندوق معرفی خواهد شد. آیا این موضوع را تایید می کنید؟

"غلامرضا سلیمانی" بدون اشاره به نام معاون خود، پاسخ داد که هیچ محدودیتی برای اینکه مدیرعامل این صندوق از بیمه مرکزی باشد وجود ندارد و افزود که با بررسی ها مشخص شدکه فردی که در حال حاضر برای این ماموریت در نظرگرفته شده فردی آشنا به صنعت بیمه بوده و به همین دلیل  بعد از طی شدن فرایند قانونی در آن صندوق مشغول به کار خواهد شد.

از مجید بهزادپور، عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی به عنوان گزینه مدیریت عاملی صندوق تامین خسارت‌های بدنی یاد شده است. پیشتر، بهزادپور در گفتگو با «نود اقتصادی»، گفت که هرجایی که وزیر اقتصاد و یا رئیس کل بیمه مرکزی به او دستور بدهند به عنوان کارمند در خدمت صنعت بیمه خواهد بود.

بهزادپور، اولین و یا حتی آخرین مدیر بیمه مرکزی نیست که با چراغ سبز رئیس نهاد ناظر، راهی مدیریت در یک شرکت یا صندوق در صنعت بیمه می شود. پیش از او هم، افرادی چون سید مرتضی حسنی عقدا،حبیب میرزایی، مهدی گشادرو و مصطفوی به عنوان بخشی از مدیران بیمه مرکزی راهی شرکتهای مختلف بیمه ای شده بودند.

دست اندرکاران امر، همواره هشدار داده اند که مدیران مقام ناظر، یعنی بیمه مرکزی نباید جذب شرکت‌های بیمه‌ای شوند زیرا این  امر به معضل  امروز صنعت بیمه تبدیل شده است.! "علی جباری مرکید" دو هفته قبل و به صورت ناگهانی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی کناره گیری کرد و بلافاصله به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه رازی، معرفی شد.

غلامرضا سلیمانی، امروز در پاسخ به «نود اقتصادی» یک جمله دو پهلو هم گفت: تا زمانی که تاییدیه جباری از ناحیه بیمه مرکزی صادر نشده او همچنان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی بوده، بنابراین، این صندوق فعلا سرپرست و مدیر دارد و هیچ کاری در این صندوق بر زمین گذاشته نشده است!