اخبار شرکتها-محمد حسین رزاقی، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان این خبر افزود:  البته همکاران بنده در این شرکت به این آمار بسنده نکردند و در برنامه ریزی بودجه سال آینده اجرای پروٓژه های توسعه ای با هدف افزایش تولید و فروش را در دستور کار خود قرار داده اند. 

وی ادامه داد: نگاه ویژه به ادامه پروژه های فعلی و اجرای پروژه های توسعه ای جدید که منجر به افزایش ظرفیت تولید و سودآوری می شود محور اصلی برنامه ریزی بودجه ۱۴۰۰ خواهد بود که در نتیجه جلسات متعدد تدوین شده است. 

رزاقی با تاکید بر اینکه افزایش سهم بازار به خصوص در محصولات گرید بالا و صنعتی برنامه اصلی وی در ۳ ماهه آخر سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ خواهد بود، افزود: حفظ روند افزایش سود دهی شرکت که در سال ۹۹ آغاز شد همچنان دغدغه اصلی مدیران این مجموعه در پاسخ به اعتماد سهامداران است و بنده به عنوان مدیرعامل این مجموعه تمام تلاش خود را برای صعودی بودن سود عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۰ به کار خواهم گرفت. 

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ،سرمایه گذاری در حوزه پژوهش و توسعه، همکاری با مجموعه های دانش بنیان با هدف بومی سازی تولید مواد افزودنی را از دیگر برنامه های خود در این شرکت اعلام کرد و گفت: قطعا اگر بتوانیم مواد اولیه مورد نیاز روغن موتور با کیفیت را در داخل کشور تولید کنیم می توانیم امیدوار باشیم بهای تمام شده این محصولات در داخل کاهش پیدا کند.