اسماعیل حسین زهی نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با «نود اقتصادی»، با اشاره به عملکرد محمدرضوانی‌فر مدیرعامل شستا، گفت: آقای رضوانی‌فر از مدیران جوان، با تجربه، پرتوان و توانمند است که با روحیه جهادی در حال کار کردن است.

وی تصریح کرد: مشکلاتی که در این زمینه در گذشته وجود داشت از بین رفته است. همچنین شاهد رفع دغدغه کارگران در پرداخت حقوق و به موقع شدن پرداخت‌های دستمزد‌ها هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شفافیت عملکردهای مدیران و مجموعه شستا را از دیگر مزایای مدیریت فعلی آن دانست و  افزود: یکی دیگر از مزیت و ویژگی آقای رضوانی‌فر این است که وقتی شستا در دورترین نقاط کشور سرمایه‌گذاری می‌کند، ایشان به‌عنوان مدیرعامل شخصا ورود می‌کند و پیگیری‌های لازم را دارد تا کارها به نتیجه برسد.

حسین زهی با بیان اینکه شاهد تلاش‌های آقای رضوانی فر در استان سیستان و بلوچیستان بوده، افزود: شاید ایشان اولین مدیرعامل شستا بوده که در حوزه انتخابیه اینجانب حضور یافت و پیگیر رفع مشکلات بوده است.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید شستا بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرده، گفت: سرمایه‌گذاری‌هایی که از طریق شستا و هلدینگ‌ها در حال انجام است، یک نویدی برای مردم است و مردم این شرکت را از آن خود می‌دانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره عملکرد موفق شرکت شستا در دوران تحریم گفت: خوشبختانه شستا در این دوران برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید، توجه به صادرات از طریق مرزهای استان ما، حمایت از تولیدکننده اقدامات خوبی داشته که در دور زدن تحریم‌ها موثر بوده است.