به گزارش «نود اقتصادی»، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: جالب است که این روزها وعده عدم نیازمندی مردم به یارانه به جایی رسیده که وضعیت اقتصادی فعلی را دستاورد می نامند. البته در کتابهای درسی باید بنویسند که چگونه در ۷ سال ارزش پول ملی یک دهم و نقدینگی ۶ برابر و تورم ۴۰۰ درصد افزایش یافت.

وی بیان کرد: آقای جهانگیری می گوید بودجه چوب ادب سیاستمداران است به ویژه سیاستمدارانی که شعار می دهند. ایشان که خود از مخترعین ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی هستند، ای کاش زودتر به این آزمونها و خطاها پی می بردند تا بعد از ۷ سال نشنویم که "من بلد نیستم یا بودجه ادب می کند!"

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم خوب به یاد دارند که آقای جهانگیری فرمودند کسی امروز از گرانی و تورم حرف نمی زند و در دوران دولتهای نهم و دهم قیمت ارز لحظه ای بالا می رفت. آقای جهانگیری در مناظرات فرمودند که دولت یازدهم باید آواربرداری کند به نظرم تلاطم های ۹۱ و ۹۲ در مقایسه با دستپخت دولت در سال ۹۷ و ۹۸ پاره آجر هم نیست چه برسد به آوار. آقای جهانگیری شما کارشناس اقتصادی نیستید که فقط نقد کنید. شما معاون اول دولت هستید و باید پاسخگو باشید.