به گزارش «نود اقتصادی»، محسن وطن خواهی، در گفتگو با رادیو اقتصاد اظهار داشت: سرجمع از این تعداد 60 هزار واحد کارت قسط خود را دریافت و 13 هزار و 500 واحد هنوز این کارت را دریافت نکرده اند.

وی اظهارداشت: طبق قانون وقتی پروژه ای به بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی رسید از مردم درخواست می شود برای دریافت کارت قسط واحد خود اقدام کنند که هم در روند تکمیل پروژه قرار گیرند و هم کم کم آماده برای تحویل و اسکان شوند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید پرند گفت: بخش عمده ای از افرادی که تاکنون واحدهای خود را تحویل نگرفته اند شاید علت این بوده که نیازی نداشته اند.
وی در ادامه افزود: بخش عمده ای از این واحدها آماده و قابل سکونت است.

وطن خواهی اظهارداشت: متقاضیان مسکن مهر پرند که واحدهای آنها آماده تحویل بوده و پیامک تحویل واحد را دریافت کرده و نسبت به دریافت کارت قسط خود اقدام نکرده‌اند خواست در اسرع وقت ضمن مراجعه به کارگزاری شرکت عمران شهر جدید پرند نسبت به تحویل واحد و دریافت کارت قسط اقدام کنند.

وی ادامه داد: بدیهی که در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین‌شده مشمول افزایش سود تسهیلات از 4 به 18 درصد و حذف یارانه دولتی محوطه‌سازی و آماده‌سازی در قیمت تمام‌شده واحد خواهند شد.

وطن خواهی اظهارداشت: قبل از این بحث بارها شرکت از طریق پیامک اخطار، تذکر و هشدار به مردم جهت تحویل واحدهای خود داده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پس از صدور این اطلاعیه روند تحویل مسکن مهر در پرند خیلی خوب شده به نحوی که روزانه بین 200 تا 220 نفر نسبت به تحویل کارت قسط واحدهای خود اقدام می کنند حال اگر همین روند ادامه یابد تکلیف سه تا سه هزار و 500 واحد از 13 هزار و 500 واحد تا اول اسفند ماه سال جاری روشن خواهد شد.