به گزارش «نود اقتصادی»،‌ عباس تابش، مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در بازدید از گروه خودروسازی سایپا افزود: برنامه موفقیت‌آمیز سایپا در افزایش تولید محصولات، نویدبخش ایفای تعهدات این خودروساز در کمترین زمان ممکن است.

وی با بیان این‌که مشتریان گروه سایپا نگران تحویل محصولات خود نباشند، ادامه داد: خودروهای در حال تولید به‌سرعت تحویل خواهد شد و سایپا با اجرای برنامه تسریع در تحویل محصولات می‌تواند رضایت مشتریان خود را برآورده کند.

تابش در ادامه تصریح کرد: گروه سایپا موفق شده تمام خودروهای کف کارخانه را تکمیل کرده و به مشتریان تحویل دهد که این امر موجب پاسخ‌گویی به بخش اعظمی از تعهدات این خودروساز شده است.

مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان همچنین گفت: برنامه‌ریزی گروه خودروسازی سایپا برای عرضه هشت محصول جدید در سه‌سال آینده، یک حرکت روبه‌جلو برای پاسخ‌گویی به نیاز موجود در بازار محسوب شده و نویدبخش آینده‌ای مطلوب برای صنعت خودرو کشور است.

تابش در پایان گفت: ایفای حقوق مصرف‌کنندگان باید به‌عنوان یک اولویت در دستورکار صنعت خودرو کشور قرار گیرد که سایپا به‌سرعت در حال حرکت در این مسیر است.