«نود اقتصادی»- مدیرعامل پست بانک اطمینان داده، کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، صحبتی بر علیه پست بانک نکرده و گفته که اظهارات پرویزیان بر علیه پست بانک استنباطی است که از سخنان او شده است!

"کوروش پرویزیان"، مدیر عامل بانک پارسیان روز یکشنبه 25 آذرماه سالجاری، در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، به تعدد شعبه‌های برخی بانک‌ها  اشاره و اضافه کرد: پست بانک هفت هزار باجه در سراسر کشور ایجاد کرده که این تعدد شعبه، باعث بی نظمی‌هایی در کشور شد!

در همین ارتباط ، امروز هم پست بانک، در پیامک ارسالی خود به پاسخ اینستاگرامی مدیرعامل پست بانک ایران خطاب به دکتر پرویزیان اشاره داشته است!

با این حال،"خسرو فرحی"، مدیر عامل پست بانک در گفتگو با «نود اقتصادی»، اطمینان داده که پرویزیان چنین صحبت‌هایی را درباره پست بانک نکرده و گفته که هنوز با مدیرعامل بانک پارسیان صحبتی نداشته اما حتما پیرامون این اظهارات مطرح شده، صحبت خواهد کرد.

مدیر عامل پست بانک در عین حال، پست اینستاگرامی درج شده در پیامک ارسالی پست بانک را بی ارتباط با خود برشمرد و گفته که پست اینستاگرامی مندرج در پیامک  ارسالی پست بانک، مربوط به من نبوده و اطلاعی از این پست اینستاگرامی هم ندارد.!

وی، درباره هفت هزار باجه روستایی پست بانک هم گفت که پست بانک با مجوز بانک مرکزی  و با این تعداد باجه به 26 درصد جامعه کشور ،خدمات  مهمی ارایه می کند.

فرحی خبرداد: روستاهایی که به حضور باجه ها نیاز بیشتری دارند پست بانک با همکاری بانک مرکزی درنظر دارد تا روستاهای کانونی تعریف کرده و در مابقی موارد،از طریق ایجاد روستاهای خوشه ای،ارایه خدمات با شیوه  ابزارهای الکترونیک صورت می پذیرد.

مدیر عامل پست بانک،تعیین تکلیف واگذاری سهام  دولت در پست بانک را منوط به تصمیم گیری دولت دانست و اعلام داشت که اظهارات وزیر اموراقتصادی و دارایی پیرامون واگذاری سهام بانک ها، اشاره ای به بانک های دیگر از جمله بانک های اصل 44  داشته و ربطی به پست بانک ندارد.