مدیر عامل شرکت صرافی دی، تعدیل نرخ سود سپرده بانکی در شرایط کنونی را اقدامی زود هنگام خواند و  به نسیم آنلاین گفت: با تعدیل نرخ سود سپرده بانکی، بانک مرکزی به مردم پیام داد که وارد بازار شوند که این امر  به معنی  پیام و صحبت غیر مستقیم بانک مرکزی با مردم برای خروج سپرده بانکی بوده است.
"بانک مرکزی با ارسال پیامی،اذعان داشته که از اقدام شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی دایر بر کاهش نرخ سود سپرده های بانکی از 20 به 18 درصد از اول اسفندماه امسال حمایت می کند."
"کریم دروی" در گفتگو با «نسیم آنلاین» با بیان اینکه  کاهش نرخ سود بانکی تاثیر خود را  بر روی تصمیمات اقتصادی مردم خواهد گذارد، گفت که کاهش نرخ سود سپرده بانکی منجر به خروج بخشی از سپرده ها از بانک ها خواهد شد که در اینصورت منابع به سمت بازارهای پر بازده تر، سوق پیدا می کنند و پیش بینی کرد که عوارض کاهش  نرخ سود سپرده بانکی، دستکم شش ماه دیگردر بازار ها  بروز خواهد کرد.
به گفته وی،در اینصورت، بخشی از سپردها وارد بازارهای مختلفی چون خرید سکه و سهام خواهد شد که این امر ممکن است نوساناتی  را به دنبال داشته باشد.
مدیر عامل شرکت  صرافی دی، در عین حال گفت که  مردم چندین مرتبه افت بازار سهام را  تجربه کرده اند و افزود که بر این اساس مردم  نسبت به ورود سرمایه خویش به سمت  بازار سهام با احتیاط بیشتری عمل خواهند کرد.
وی، پیشنهاد کرد که بانک مرکزی با توجه به شرایط بازار ، نوسانات  روبه پایین  و رو به بالای قیمت ارزو سکه را کنترل کند تا به مردم  ضرر و زیانی وارد نشود.
دروی، بیان داشت که البته تشنج و نوسانات سالهای گذشته در بازار ارز وسکه دوباره تکرار نخواهد نشد .
مدیر عامل شرکت صرافی دی، گفت که یکی از دلایل کاهش قیمت دلار، ورود بیشتر مردم به سمت  بازار بورس بوده  است.
وی، پیش بینی کرد که قیمت دلارو سکه در آستانه شب  عید رشد خواهد کرد اما چشمگیر نخواهد بود و به نسیم آنلاین توضیح داد که به طور معمول قیمت ارز وسکه در پایان سال افزایش می یابد که این امر ناشی ازافزایش حجم سفرها و تقاضای موثر در خرید سکه ودلار است.
مدیر عامل  شرکت  صرافی دی، درباره  کاهش قیمت دلار در روزهای اخیر، گفت که  گشایش های  ارزی و حذف هزینه های  اضافی نقل وانتقال  ارز برروی  قیمت آن تاثیر گذار بوده است.
وی، جابجایی قیمت در بازار جهانی را امری تاثیرگذار بر روی قیمت دلار و سکه در داخل ارزیابی  کرد و  گفت که البته جو روانی در بازار داخلی سکه و دلار همواره بر بازار تاثیر گذار بوده است.