به گزارش «نسیم آنلاین» مدیرعامل شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه مسکن مهر شهر اندیشه جزو پیشرفته‌ترین پروژه‌های ساخته شده است، از افتتاح دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر این شهر همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
محمد آئینی با اشاره به افتتاح دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر این شهر همزمان با دهه فجر ،مسکن مهر شهر اندیشه را جزو پیشرفته‌ترین پروژه‌های ساخته شده در نوع سازه سقف بتن پیش تنیده و کابل پس کشیده با مقاومت بالا در برابر زلزله خواند .
وی افزود: به غیر از یک پروژه، تمامی پروژه‌های مسکن مهر ۹۹ ساله در ابتدای دولت تدبیر و امید به دلایل مختلف متوقف بودند و متوسط پیشرفت فیزیکی آنها ۳۵% بود درحالی که امروز شاهد افتتاح تعداد زیادی از آنها هستیم.
این مقام مسئول همچنین گفت: این پروژه‌­ها با اعتباری افزون بر ۱۶۱ میلیارد تومان احداث شدند که ۷۰ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات بانکی و بقیه ازمحل آورده متقاضیان تأمین شده است.
مدیرعامل شهر جدید اندیشه با تأکید براین که تمام خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدها تکمیل و به صورت کامل به متقاضیان تحویل داده شده است گقت: درحال حاضر حدود ۷۰۰ واحد از سایت مسکن مهر اندیشه باقی مانده است که درصورت پرداخت به موقع آورده‌های مردمی پرونده این سایت نیز به زودی بسته خواهد شد.