گروه اقتصادی نسیم آنلاین: درمورخه 19 دی ماه سال جاری خبری با تیتر «محموله‌های بنزین وارداتی را در بنادر متوقف کنید» به نقل از اینجانب نظام‌الدین برزگری رئیس سابق سازمان ملی استاندارد ایران روی خروجی آن پایگاه خبری قرار گرفته است. از آنجایی که خبرنگار محترم آن رسانه در انعکاس مصاحبه که به صورت گفت‌و گوی تلفنی صورت گرفت، رعایت اصل صداقت و امانت را ننموده است، تقاضا می‌شود نسبت به درج جوابیه ذیل طبق قانون مطبوعات در اولین فرصت ممکن اقدام لازم به عمل آید. بدیهی است در صورت عدم اصلاح خبر مذکور و درج جوابیه، پیگیری حقوقی موضوع برای اینجانب محفوظ است.
1. در گفت و گوی اینجانب با خبرنگار آن رسانه به  هیچ عنوان اسامی اقای زنگنه و خانم ابتکار ذکر نشد. بنابراین روتیتر خبر مذکور از اساس کذب محض است و ساخته و پرداخته محفوظات خود نویسنده خبر است.
2. با رجوع به متن خبر مندرج مشاهده می‌شود انتخاب تیتر «محموله‌های بنزین وارداتی را در بنادر متوقف کنید» نیز با غرض‌ورزی صورت گرفته است و نقل این سخن از قول اینجانب کاملاً ناصحیح می‌باشد. آنگونه که در متن خبر نیز آمده است بنده گفته‌ام که «محموله بنزین‌های وارداتی ابتدا باید  د ر بنادر متوقف و تا زمانی که نتایج نمونه‌برداری نشان دهنده استاندارد بودن بنزین نباشد، اجازه ورود داده نمی‌شود»
3.  بنده یاد ندارم که در گفت و گوی مذکور از عملکرد سازمان استاندارد تحت عنوان «موضع منفعل» یاد کرده باشم و درج این موضوع کذب، توسط آن پایگاه خبری جفای اشکار در حق اینجانب و همکاران سابقم می‌باشد.
4.  به نظر می‌رسد خبرنگار آن رسانه اصل صداقت را فدای سرعت انعکاس خبر نموده است. در یکی از پاراگراف‌های  خبر مذکور زمان آزمایش نمونه‌های بنزین وارداتی را 15 دقیقه و یک سطر پایین‌تر 18 روز نوشته است در حالی که 15 روز صحیح می‌باشد.
5.  خبرنگار در آن گفت و گو پرسید « چرا خانم پیروز نوبخت دو سال است جواب بنزین‌های واردات را اعلام نمی‌کند؟»  بنده در پاسخ گفتم « اصلاً اینگونه نیست و من هم با سرکار خانم پیروزبخت به عنوان همکار سابق صحبت می‌کنم.» در حالی که  خبرنگار آن رسانه پرسش خود را به عنوان پاسخ اینجانب درج کرده است.
6. خبرنگار آن رسانه مستند به فایل صوتی مصاحبه نشان دهنده در کجای سخنان اینجانب این جمله ناصحیح قرار دارد که «در این دولت شاهد هستیم که برخی ملاحظات اجازه اعلام نظر مستقل سازمان استاندراد را نمی‌دهد.» بنده حتی سخنی مشابه این جمله  نیز  
7. پاراگراف آخر خبر هم کاملاً ساختگی و متأسفانه ساخته و پرداخته خبرنگار محترم آن پایگاه خبری است. بنده درآن گفت و گو خطاب به خبرنگار تاکید کردم که بنزین را سیاسی نکنید و بگذارید سازمانهای تخصصی کار خودشان را انجام دهند.
در پایان ضمن تاکید به درج جوابیه و اصلاح بر مذکور، شما و همه فعالان عرصه خبر و رسانه را به رعایت اصول امانت و صداقت که از بدیهیات فعالیت رسانه‌ای است دعوت می‌کنم.
نظام الدین برزگری
رئیس سابق سازمان ملی استاندارد ایران