جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴:۵۷ قبل از ظهر

اخبار صنعت حمل و نقل هوایی

توضیحات مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درباره یک واگذاری شرکت هواپیمایی 1000 میلیاردی به 34 میلیارد!
ایران ایرتور دو سال مشتری نداشت و کسی شرکت را نمی‌خرید!

سید جعفر سبحانی افزود سازمان خصوصی سازی نیز با وکالتی که ازشرکت مورد اشاره داشته به میزان طلب دولت از این شرکت، ایران ایرتور را به مزایده گذاشت که در سال 92 حدو 34 میلیارد تومان قیمتگذاری و به مزایده گذاشته شد که نه تنها دراین سال، بلکه در سال 93 نیز هیچ کسی در مزایده خرید این شرکت هواپیمایی شرکت نکرد.

ایرلاین‌های ایرانی 336 میلیون دلار ارز گرفتند

مقصود اسعدی سامانی،اظهار کرد: با توجه به این‌که بخشی از نیازهای ارزی شرکت‌های هواپیمایی داخلی توسط بانک مرکزی تأمین می‌شود به همین دلیل درخواست‌های مورد نظر ارائه و در مجموع طی مدت مذکور ۱۴۰ میلیون دلار ارز دولتی (۴۲۰۰ تومانی) و ۱۹۶ میلیون دلار ارز نیمایی به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی پرداخت شد.

نرخ بلیت هواپیما به مقصد مشهد از کرایه اسنپ هم ارزان تر است!

مقصود اسعدی سامانی،درباره آخرین مذاکرات با ترکیه برای ارایه سوخت به ناوگان هوایی ایران در فرودگاه‌های این کشور اظهار داشت: پیش از اعمال تحریم‌های گذشته شرکت‌های هواپیمایی کشورمان در فرودگاه‌های ترکیه اقدام به سوخت‌گیری می‌کردند. اما پس از خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌ها، ترکیه هم اعلام کرد که امکان سوخت دهی به ناوگان ایرانی را ندارد.

«نود اقتصادی» خبرداد:
شرکت نکردن مشاور وزیر راه در امور حمل و نقل در جلسات رسمی وزارتخانه!

گفته می شود که از همان زمان تا اکنون جهانگیریان، در جلسات مشاوران وزارت راه و شهرسازی حضور نیافته که این امر برخاسته از دعوت نکردن او به این جلسات است.

نمایندگان شرکتها برای پاسخگویی به مسافران در فرودگاه ها مستقر می شوند

علی عابدزاده افزود: سازمان هواپیمایی کشوری همچنان بر انجام پروازهای ایمن و مطلوب نظارت دارد و همه شرکت های هوایی نیز در تلاشند در این روزها خدمات مناسبی را به مسافران ارادئه دهند.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده