دوشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰:۲۰ بعد از ظهر

اخبار مجتبی بیگدلی

رئیس مجمع ملی صنعت مسکن و ساختمان:
پویایی بخش مسکن ۸۰ درصد اشتغال اقتصاد کشور را رونق می‌دهد

مجتبی بیگدلی با بیان اینکه در ایران هم مانند کشورهای دیگر بسیاری از صنایع به رونق ساخت و تولید مسکن وابسته است، گفت: ۸۰ درصد اشتغال کشور به حوزه کارآفرینی در بخش مسکن وابسته و هزار و ۲۰۰ گروه شغلی زیرمجموعه این صنعت است.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان:
قیمت مصالح ساختمانی نسبت به اواخر سال گذشته دو برابر شده است/ قیمت مصالح ساختمانی هیچ ربطی به مسائل ارزی ندارد

مجتبی بیگدلی با بیان اینکه آهن و فولاد بخش اصلی یک ساختمان را تشکیل می‌دهد که رشد بیش از دو برابری را نسبت به اواخر سال گذشته تجربه کرده است، گفت:  تولید مسکن به مسائل ارزی ارتباط نداشته و مصالح ساختمانی به خارج از کشور وابستگی ندارد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن در گفتگو با «نسیم آنلاین»: از ما رای گرفتند تا از تولید حمایت کنند اما اینکار را نکردند
روحانی "آخوندی" را توبیخ کند، خانه‌دار کردن با روش "سپرده‌گذاری" مختصِ پولدارهاست

مجتبی بیگدلی با بیان اینکه تحلیل‌های غلطی به دولت ارایه می‌شود اذعان کرد که وزارت راه و شهرسازی وارد یک رکود بزرگ شده است. این رکود در یک قرن اخیر بی سابقه است.

طرح‌های وزارت راه و شهرسازی در حد حرف باقی می‌ماند

گزارش «نسیم» حاکیست تعداد خانوار شهری و روستایی موجود کشور از مرز 22 میلیون فرارتر رفته که با احتساب مسکن موردنیاز سالانه، میزان کمبود مسکن در سال 92 دستکم یک میلیون 162 هزار واحد مسکونی بوده است

اخبار آرشیوی

نایب‌رئیس کانون انبوه‌سازان با بیان اینکه بخش مسکن سالانه ملزم به ساخت 1.5 میلیون واحد مسکونی است، گفت: افزایش تسهیلات ساخت‌وساز مسکن، انبوه‌سازان را به ساخت‌وساز بیشتر تشویق می‌کند و از ایجاد نوسانات در بازار و ترغیب سرمایه‌ها به بازار سکه و ارز جلوگیری می‌شود

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:
گرانی گوشت به دلیل قانون مبارزه با قاچاق است


پربیننده