پنج شنبه بیستم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶:۱۸ بعد از ظهر

اخبار علیرضا کنگرلو

نوروز «نوپدیدها» برای صندوق توسعه ملی

همچنان در تلاشیم که این باور و مفاهمه‌ی همگانی را در ابعاد ملی ایجاد کنیم که برای رسیدن به نوروز، چاره‌ای جز تغییر در رویکردها و رویه‌ها وجود ندارد.

یک نسخه کارآمد/ مؤثرترین شیوه برای بنگاه‌سازی

مدیر روابط عمومی صندوق توسعه ملی در گزارشی به حضور و سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در بالادست طرح‌های نفتی پرداخته و به این سؤال‌های مهم پاسخ داده است که «آیا صندوق توسعه ملی می‌خواهد جانشین وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران شود؟» و آیا « صندوق توسعه ملی به‌دنبال بنگاه‌داری و حضوری ثابت و ماندگار در طرح‌ها و پروژه‌های نفتی است؟»

نسخه عاجل، اما مشروط

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی در یادداشتی تأکید کرد؛ صندوق‌های ثروت ملی به این باور رسیدند که «منابع راکد می‌‌‌گندد»؛ و به همین رو تنها یک گزینه برای خلق ثروت پیش‌‌‌رو دارند: به جریان انداختن منابع و در یک کلام سرمایه‌گذاری.

مدیر روابط عمومی صندوق توسعه ملی؛
مولدسازی اموال نامولد از کانال صندوق توسعه ملی

مدیر روابط عمومی صندوق توسعه ملی اظهار کرد: آیا شناسایی و واگذاری اموال مازاد دولت‌ را می‌توان در ردیف مولدسازی دارایی‌ها به شمار آورد؟

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی؛
سرپیچی درست صندوق توسعه ملی از درخواست‌های مِیلی

علیرضا کنگرلو مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی، با اشاره به برخی درخواست‌های نامتعارف برای استفاده از منابع بین نسلی صندوق توسعه ملی گفت: شعارهای سیاسی و یا اجتماعی را جایگزین مطالعه و ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی یک طرح نکنیم و منابع صندوق توسعه ملی را با منابع بودجه‌ای اشتباه نگیریم.

فیلم/ عضو هیات علمی دانشگاه تهران:
چرا وزارت راه برای تامین ۴ میلیون مسکن سراغ دستگاه‌های دیگر رفته؟

یعنی سازمان ملی زمین و مسکن به اندازه ۴ میلیون واحد زمین ندارد؟


فیلم/ معاون وزیر اسبق کار:
کاری کنید مردم وقتی به کشور دیگر سفر می‌کنند احساس سرافکندگی نکنند

پربیننده