پنج شنبه بیستم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱:۱۱ قبل از ظهر

اخبار حسین شیرزاد

صنعت مرغداری کشور وارد مدار جدیدی از تکامل زنجیره ارزش در طبقه بندی جهانی این صنعت شده است

شیرزاد گفت: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران کشور با وجود بی پولی و بحران نقدینگی شرکت نشان از تعهد بالای ما به مرغداران کشور دارد. این در حالی است که تا کنون منابع یا تسهیلات یا پولی بابت این عملیات مهم در صنعت مرغداری به شرکت پشتیبانی امور دام پرداخت نشده است.

متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران کشور می باشیم

شیرزاد گفت: با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره گیری از مکانیزم استمهال شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به جامعه مرغداران نموده است، به‌گونه ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

شرکت پشتیبانی امور دام متعهد به حمایت از جامعه بهره برداران دام و طیور کشور است

دکتر حسین شیرزاد مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور امروز طی مصاحبه ای اعلام داشت که شرکت تحت مدیریت اش طی سال 1402 قریب به 4 میلیون تن نهاده ( جو، ذرت و کنجاله سویا) به نظام بهره برداری دام و طیور کشور عرضه نموده است.

کشاورزی جهان در چشم انداز 2023-2032 برداشتی آزاد از گزارش فائو و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه سازمان ملل

شیرزاد گفت: انتظار می رود که جمعیت جهان تا سال 2050 به 10 میلیارد نفر برسد و تقاضا برای غذا به طور متوسط ​​78.5 درصد افزایش و برای تغذیه 10 میلیارد نفر تا سال 2050، تولید غذا باید تا سال 2050 حدود50 درصد افزایش یابد .

نقش دولت ها در شکل گیری صورتبندی متمرکز صنایع پر قدرت گوشت

در طول چهار دهه گذشته، الگوهای مصرف جهانی گوشت به طور چشمگیری تغییر کرده است. بین سال‌های 1961 تا 2013، با تحول در الگوهای تغییر یافته در مصرف و تولید محصولات دامی؛ میانگین مصرف سالانه گوشت در سطح جهان از 23 به 43 کیلوگرم در سال رسید و ارزش تولید جهانی گوشت از حدود 65 میلیارد دلار در سال 1961 به 366 میلیارد دلار در سال 2013 افزایشی بیش از 500 درصد یافت.

فیلم/ عضو هیات علمی دانشگاه تهران:
چرا وزارت راه برای تامین ۴ میلیون مسکن سراغ دستگاه‌های دیگر رفته؟

یعنی سازمان ملی زمین و مسکن به اندازه ۴ میلیون واحد زمین ندارد؟


فیلم/ معاون وزیر اسبق کار:
کاری کنید مردم وقتی به کشور دیگر سفر می‌کنند احساس سرافکندگی نکنند

پربیننده