اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر علی عسکری در دیدار با دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر که در حاشیه "چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل و اقتصاد دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش" انجام شد، گفت: افزایش تعاملات و برگزاری نشست های تخصصی میان دو طرف طی یک سال اخیر نشان از عزم جدی برای توسعه روابط و استفاده از ظرفیت ها است.
علی عسکری با بیان اینکه عدم استفاده از توان بانک شهر برای حمایت از صنعت پتروشیمی ظلم به این صنعت بوده، تصریح کرد: اما خدا را شاکریم که امروز توانمندی های این بانک در حوزه های مختلف مالی و بانکی شناسایی و به کمک صنعتگران آمده است.
وی با اشاره به خدمات به روز و برتر بانک شهر به عنوان بانکی جوان و محبوب در کشور، عنوان کرد: در شرایط تحریم های ظالمانه علیه کشور، این بانک تکیه گاهی محکم برای صنعت پتروشیمی است.
علی عسکری با بیان اینکه تحقق وعده ها، انضباط کاری، سرعت بالای تصمیم گیری و وجود روحیه خدمت رسانی وجه تمایز بانک شهر است، ادامه داد: فعالان پتروشیمی عزمی جدی برای همکاری با این بانک دارند.
دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار با بیان اینکه عزم جدی در احصاء نیازها و برآورده ساختن انتظارات فعالان صنعت پتروشیمی، در چارچوب قوانین و مقررات بانکی داریم، گفت: نگاه بانک شهر به شرکت‌های پتروشیمی نیز ‏حمایتی و تخصصی است.
دکتر احمدی خاطرنشان ساخت: با توجه به نقش و جایگاه صنعت پتروشیمی در ارز آوری و توسعه اقتصادی کشور، افزایش تعاملات و همکاری ها با فعالان این صنعت را افتخاری برای خانواده بزرگ بانک شهر می دانیم.