به گزارش «نود اقتصادی»، افشین پروین‌پور، کارشناس مسکن اظهار داشت: در دولت یازدهم به طرح مسکن مهر توهین‌های زیادی شد و این طرح مزخرف و فاجعه نامیده شد و اعلام کردند چوپان‌ها را به شهر کشاند در حالی که طرح مسکن مهر به‌عنوان یک پروژه گسترده خیلی از خانوارهای کم‌درآمد و خانوارهای متوسط را خانه‌دار کرد. کسانی که در شهرهای اصلی امکان خانه‌دار شدن نداشتند به‌جای مستأجری در شهرها به حاشیه شهرها رفتند و صاحب‌خانه شدند.

وی با بیان اینکه دولت شش سال وقت خود و مردم را گرفت تا دوباره به خانه اول خودش بازگردد، گفت: در سال ۹۴ طرح کارت سوخت به دلیل اینکه در دولت قبل اجراشده بود با اتهاماتی مانند دونرخی فساد می‌آورد کنار گذاشته شد و مصرف بنزین در کشور به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافت و پس از چهار سال عدم نظارت و از دست رفتن سرمایه‌های کشور به خانه اول بازگشتیم و بنزین دوباره دونرخی شد.

پروین پور در ادامه افرود: در بخش مسکن هم همین موضوع اتفاق افتاد و پس از روی کار آمدن دولت یازدهم همه اقدامات دولت نهم و دهم مزخرف و فاجعه نامیده شد و پس از شش سال همان طرح‌ها را اجرا کردند که ادامه مسکن مهر با نام طرح ملی مسکن یکی از آنهاست.