سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵:۲۷ بعد از ظهر

اخبار حذف کارت سوخت

فیلم/ در گفتگو با «نود اقتصادی»؛
روایت یک کارشناس انرژی از خیانت وزیرنفت روحانی

دکتر جواد نوفرستی بیان کرد: دولت روحانی کارت سوخت را حذف کرد چون در دولت قبلش ایجاد شده بود، هم مصرف را افزایش داد و هم قاچاق را قاچاق سامان یافته سوخت بعد از حذف کارت سوخت به شکل فزاینده‌ای افزایش یافت.

فیلم/مدیرعامل اسبق پالایشگاه شهید تندگویان تهران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
کاش نهادهای نظارتی به ۸ سال عملکرد بیژن زنگنه در وزارت نفت ورود کنند

 محسن قدیری بیان کرد: سفره کارکنان صنعت نفت به دلیل عملکرد زنگنه در ۸ سال گذشته کوچکتر شده است. منفور ترین دولت بعداز انقلاب در بین سایر دولتها ، دولت روحانی و منفور ترین وزیر نفت هم آقای زنگنه است. سالها طول خواهد کشید تا زخمی که زنگنه بر پیکره صنعت نفت ایجاد کرد التیام پیدا کند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس:
نمایندگان مجلس به دلیل حذف کارت سوخت از زنگنه شکایت می‌کنند

ابوالفضل ابوترابی بیان کرد: وکلای ملت از آقای زنگنه به این دلیل شکایت کرده‌اند که چرا کارت سوخت را ۶ سال حذف کرد و این خسارت سنگین را به مملکت و نظام وارد کرد؟

اعتراف زنگنه به دود شدن ۳۰ میلیارد لیتر بنزین با حذف کارت سوخت

به اعتراف بیژن زنگنه، مصرف روزانه بنزین حدود ۲۰ میلیون لیتر کاهش داشته است که می‌توان نتیجه گرفت در چند سال اخیر حداقل ۳۰ میلیارد لیتر بنزین اضافه مصرف شد.

بازگشت به کارت سوخت و اجرای طرح ملی مسکن نشان داد که دولت از ابتدا اشتباه می‌کرد

در دولت یازدهم به طرح مسکن مهر توهین‌های زیادی شد و این طرح مزخرف و فاجعه نامیده شد و اعلام کردند چوپان‌ها را به شهر کشاند در حالی که طرح مسکن مهر به‌عنوان یک پروژه گسترده خیلی از خانوارهای کم‌درآمد و خانوارهای متوسط را خانه‌دار کرد.

پربیننده