جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴:۲۹ قبل از ظهر

اخبار کمال علیپور

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:
 چه تضمینی هست که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت‌ها کاهش یابد؟

کمال علیپور خنکداری بیان کرد: امروز که دارای ارز ۴۲۰۰ تومانی هستیم شاهد مشکلات و این تورم هستیم، چه کسی می تواند تضمین کند که اگر قیمت دلار را به ۱۷۵۰۰ افزایش دهیم شاهد کاهش قیمت ها خواهیم بود؟

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:
مشاوران املاک برای افزایش سود خود به گرانی مسکن دامن می زنند

کمال خنکداری بیان کرد: بر اساس قانون، املاکی ها مبلغی را به عنوان واسط معامله به صورت درصدی از قیمت کل مسکن از خریدار و فروشنده دریافت می کنند، اما مشکل اینجاست که برخی از مشاوران املاک برای افزایش سود و حق کمیسیون خود، قیمت مسکن را بالا می برند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:
افزایش سرسام آور قیمت مسکن نتیجه عملکرد آخوندی است/ یک ایرانی اگر باد هوا بخورد و تورم هم نباشد، ۳۴ سال طول می‌کشد تا خانه بخرد

کمال علیپور با بیان اینکه عملکرد بد آخوندی افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن را سبب شد، گفت: اگر یک ایرانی تمام درآمد خود را کنار بگذارد حتی به جای آب و غذا باد هوا بخورد، به شرط آنکه تورم هم نداشته باشیم، تقریباً ۳۴ سال طول می‌کشد تا صاحبخانه شود!

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:
 اتحادیه مشاوران املاک یکی از مقصران اصلی گرانی مسکن است/ در یک شهر ۵۰ هزار نفری ۲ هزار دفتر مشاور املاک وجود دارد

کمال علی پور خنکداری با بیان اینکه در یک شهر ۵۰ هزار نفری حدود ۲ هزار دفتر مشاور املاک فعالیت می کند، گفت: اتحادیه مشاوران املاک یکی از مقصران اصلی گرانی مسکن است

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:
تولید مسکن کوچک مغایر با سیاست های جمعیتی است

کمال علی پور بیان کرد: موافق ساخت مسکن های ۲۵ متری در کلانشهرها نیستم، زیرا این اقدامات قطعا مغایر با سیاست های جمعیتی و فرزندآوری است.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند