دوشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲:۶ قبل از ظهر

اخبار دولت الکترونیک

ارائه خدمات الکترونیکی صندوق ضمانت صادرات ایران به صادرکنندگان از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در آینده نزدیک

مجید آقازاده بیان کرد:دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند بر اساس ضوابطی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام نموده اند، پنجره واحد خدمات خود را ایجاد و راه‌اندازی کنند.

وزیر صمت:
سامانه جامع تجارت تا پایان سال تکمیل می‌شود

رضا فاطمی امین بیان کرد: سامانه جامع تجارت یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های دولت الکترونیک است و تا پایان سال این پروژه کامل خواهد شد.

مشاور رییس جمهور؛
سامانه پنجره واحد گامی بلند برای توسعه دولت الکترونیک است

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: راه‌اندازی سامانه پنجره واحد گامی موثر و بلند و نمونه‌ای موفق برای توسعه دولت الکترونیک محسوب می‌شود.

پرداخت ۲۰ هزار تسهیلات کرونایی با سفته الکترونیک

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند ضمن اشاره به اجرای طرح سفته الکترونیکی برای اعطای تسهیلات کرونا، اعلام کرد: طبق آخرین اطلاعات، حدود ۲۰ هزار فقره تسهیلات کرونایی از این طریق پرداخت شده است که با این اقدام مراجعات حضوری، حداقل معادل ۲۰ هزار مورد کاهش یافته است.  

"پنجره واحد خدمات مناطق آزاد" 
جهشی‌بزرگ در تحول‌ دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک

یکی از مهمترین دستاوردهای دولت دوازدهم در سال جاری که باهدف ایجاد شفافیت، تسریع و تسهیل امور مرتبط با صدور مجوزها، پاسخگویی به استعلام‌ها و به حداقل رساندن مراجعات حضوری سرمایه‌گذاران به دستگاه‌های اجرایی، به همت شورای‌عالی مناطق آزاد رونمایی شد "سامانه پنجره واحد مناطق آزاد" بود. 

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:
گرانی گوشت به دلیل قانون مبارزه با قاچاق است


پربیننده