جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹:۳۹ قبل از ظهر

اخبار اشتغال آفرینی

بیمه سرمد خسارت ۶۲ میلیارد ریالی گراند صنعت را پرداخت کرد

در سال تولید، اشتغال‌آفرین، دانش‌بنیان، بیمه سرمد در راستای حمایت از تولید داخلی، خسارت شرکت گراند صنعت خراسان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی را جبران کرد تا چرخ‌های تولید کشور، با قدرت به گردش خود ادامه دهد.

فیلم/معاون توسعه اشتغال وزیر کار در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
در دولت قبل، رئیس جمهور در جلسات شورای عالی اشتغال شرکت نمی‌کرد

محمود کریمی بیرانوند با بیان اینکه در دولت سیزدهم، شخص رئیس جمهور تاکنون سه بار در یکسال اخیر در جلسه شورای عالی اشتغال شرکت کرده است، گفت: دولت در یک سال گذشته ۵٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال به بازار کار تزریق کرده است.

راه‌های تحقق شعار سال

مقام معظم رهبری، سال جاری را ، سال حمایت از تولید دانش بنیاد، و اشتغال، نام گذاری کردند که تحقق آنها، مستلزم انجام اصلاحات ساختاری در بخش های مختلف اقتصادی کشور است.

فلفل ایرانی با یک سوم قیمت توسط کشور ثالث وارد روسیه می‌شود

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: ۴۰۷ کانتینر در بیش از یک ماه گذشته با مجموع ۶ هزار و ۴۱۲ تن فلفل دلمه‌ای با دریافت گواهی سلامت رسمی دولت و با تائید سازمان حفظ نباتات به سایر کشورهای حوزه اوراسیا صادرشده و با یک‌سوم قیمت گذشته صادر شده که به‌طور مجدد این محصول به روسیه برگشته است.

شرایط وام ۱۰۰ میلیونی برای زندانیان +جزئیات

مدیرکل اقدامات تامینی سازمان زندان‌ها درباره اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی برای زندانیان آزاد شده توضیحاتی را ارائه داد.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند