جمعه سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴:۴۲ قبل از ظهر

اخبار سرمایه گذاری در صنعت نفت

ثبت بی نظیرترین سال ایرانول با رشد اکثر شاخص ها و تقسیم سود 2900 میلیارد ریالی

وی گفت: ایرانول در راستای افزایش کیفیت و تکمیل سبد کالای این شرکت، در سال گذشته در سال حمایت از کالای ایرانی، چهار محصول جدید به بازار عرضه کرد که از بالاترین سطح کیفی روز دنیا برخوردارند.

هشدار تولید کنندگان روغن موتور به افزایش دو برابری نرخ خوراک

قیمت محصولات روانکار موتوری تحت کنترل مراجع نظارتی بوده و این درحالی است که از شهریورماه سال 1393 تاکنون و باوجود افزایش چشمگیر نهاده های تولید(شامل خوراک، مواد افزودنی، ملزومات بسته بندی، دستمزدها و ...) تنها اجازه افزایش قیمتی ناچیز در سال جاری به این محصولات داده شده، اما به ناگهان دولت نسبت به افزایش دو برابری قیمت خوراک مصرفی تولیدکنندگان اقدام نموده است.

7 نکته بسیار مهم درباره تحریم‌های ۱۳ آبان/ آیا باید نگران بود؟

صادرات نفت در سال ۹۱ هم مشمول تحریم شد و آمارهای جهانی که حجم صادرات نفت ایران را اعلام می کرد از کاهش صادرات نفت به ۲.۴ میلیون بشکه در سال ۰۲ حکایت داشت ، اما صحیح ترین منبع برای اعلام صادرات نفت ایران ، نماگرهای بانک مرکزی است که آمار صادرات نفت ایران را بر اساس پول واریزی به خزانه منعکس می کند.

نظام برنامه ریزی اسیر 800 فعال صنایع پایین دستی است!

امین بیانک برای توضیح بیشتر، افزود که صنایع پتروشیمی با همه اقتدار خود اما به دلیل اندک بودن تعداد آنها ،در حل مشکلات خود بسیار ناتوان هستند حال آنکه صنایع پایین دستی با 800 فعال در این حوزه به راحتی در راستای منافع خود در کشور فضا سازی می کنند و نظام برنامه ریزی کشور اسیر این 800 فعال صنایع پایین دستی است.!

عراق برای توسعه میادین نفتی مشترک با ایران دست به کار شد

وزارت نفت عراق همچنین در این بیانیه گفته است که مشخصات و نام مناطق مورد نظر در استان های بصره، میسان، المثنی، واسط، دیالی و همچنین نقطه ای در آب های ساحلی عراق (در اروند رود) به زودی اعلام خواهد شد.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛ + نمودار
۴۹ میلیارد تراکنش شاپرکی در سال ۱۴۰۲/ رشد ۱۰ درصدی


فیلم/ رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی:
یک ماه از سال گذشته ولی هنوز سامانه جامع تجارت راه نیفتاده است
فیلم/ رئیس اتاق بازرگانی تهران:
تعطیلی پنجشنبه مبانی اقتصادی کشور را در سال جهش تولید بهم می‌زند
تولید کننده محصولات پزشکی، پلیمری و دارویی در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
طبق گزارش‌هایی که خواندم بیشترین میزان تخصیص ارز کشور متعلق به تجهیزات پزشکی بود

پربیننده