جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸:۵۲ بعد از ظهر

اخبار تلگرام

لایک بانک ایران زمین به همراهی مشتریان

کانال تلگرام بانک ایران‌زمین با انتشار ۳۸۵ مطلب در شش‌ماهه اول سال، رتبه اول فعالیت را بین بانک‌های ایرانی دارد. بانک ایران زمین از نظر پرلایک‌ترین کمپین‌های اینستاگرامی در رتبه سوم این بررسی قرار دارد.

با تبعیت از گوگل و اپل؛
تلگرام وادار به اطاعت از روسیه شد

بنیانگذار تلگرام در یک پست دلیل حذف ربات رای گیری هوشمند در این پلتفرم را پیروی از قوانین اپ استورهای اپل و گوگل در خصوص حذف محتوای خلاف قانون در روسیه اعلام کرد.

آمازون یک پیام رسان امن خرید

آمازون جدیدترین شرکتی است که با خرید یک پیام رسان، وارد حوزه پیام رسانی ایمن می شود.

ارسال پیام جعلی در تلگرام برای دریافت پول/ آیا تلگرام هک می‌شود؟

برخی کاربران فضای مجازی، در روزهای گذشته، از هک شدن تلگرام نزدیکان خود و دریافت پیامی از سوی آنها برای درخواست پول خبر دادند؛ یک کارشناس فناوری اطلاعات اما معتقد است که این پیام‌رسان، مشکلی عمومی که امکان هک آن را فراهم کند، ندارد و به احتمال قوی افراد از پوسته‌های غیررسمی تلگرام استفاده کرده‌اند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی پاسخ داد:
چرا تلگرام فیلتر شد؟

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ما در شورای عالی به هیچ وجه نظرمان بر فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی نیست، مگر شبکه‌های اجتماعی که سابقه امنیتی نامساعد داشتند، در مورد تلگرام هم این شبکه قول‌هایی داده بود که همکاری‌هایی داشته باشد اما ما روزانه شاهد ده‌ها شکایت کلاهبرداری و مفسده و حتی عملیات‌های تروریستی در کشور داشتیم که همکاری از جانب تلگرام صورت نگرفت و طبیعی بود که با آن برخورد شود.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند