سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹:۴۲ بعد از ظهر

اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تهران

میتینگ انتخاباتی "ائتلاف برای فردا" لغو شد؛
استفاده لیست منتصب به رئیس اتاق تهران از ساختمان اتاق بازرگانی برای برگزاری جلسات انتخاباتی

در حالی که طبق اعلام انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، زمان تبلیغات انتخابات از ساعت ۸ صبح روز ۱۲ اسفند ماه آغاز می‌شود، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از لیست‌ها و ائتلاف‌های انتخاباتی زودتر از موعد مقرر اقدام به برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی کرده‌اند. 

بر اساس نظر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی
58درصد ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات اتاق‌ها، واجد شرایط تشخیص داده شدند

دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور از احراز اهلیت یک هزار و 229 نفر یعنی 58 درصد کاندیداها بر اساس رسیدگی انجمن به پرونده‌های ثبت‌نام‌‎کنندگان خبر داد.

«نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد+سند
مورد عجیب مدیرعاملی رئیس اتاق بازرگانی تهران در یک شرکت 

شنیده‌ها حاکی از آن است خوانساری عضویت در هیات‌مدیره و مدیرعاملی شرکت «آکام تجارت صدرا» برای شرکت در انتخابات آتی به شورای‌عالی نظارت بر اتاق‌های بازرگانی ارائه داده اما این مدارک نیز نتوانسته مانع رد صلاحیت رئیس فعلی اتاق تهران شود. 

تخلفات گسترده در هیات‌های استانی انتخابات اتاق بازرگانی/ از بارگذاری مدارک خلاف واقع تا ارائه اظهارنامه مالیاتی پیش از موعد برای سال ۱۴۰۱

شنیده‌ها از استان‌های مختلف حاکی از تخلفات گسترده در بعضی هیات‌های استانی برای ثبت نام داوطلبین کاندیداتوری برای شرکت در دهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی حکایت دارد.

طی نامه‌ای به فعالان بخش خصوصی مطرح شد
درخواست غلامحسین شافعی از شرکت‌کنندگان در انتخابات اتاق‌های بازرگانی

غلامحسین شافعی طی نامه‌ای خطاب به فعالان بخش خصوصی نوشت: در مسیر رقابت‌های انتخاباتی هر اقدام ناپسندی به ویژه نگاه‌های انحصارطلبانه، ظلم به کشور، بخش خصوصی و نهاد اتاق‌های بازرگانی خواهد بود.

پربیننده