سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵:۳۶ بعد از ظهر

اخبار لوازم التحریر

فیلم/رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌التحریر در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
کارخانه‌های تولیدکننده لوازم‌التحریر سه شیفت در حال کارند

موسی فرزانیان با بیان اینکه شروع سال تحصیلی که فرا می‌رسد در رسانه‌ها فضاسازی می‌کنند تا بازار نوشت‌افزار را بهم بریزند، گفت: لاکچری‌ترین لوازم‌التحریر بازار را هم برای یک دانش‌آموز بخرند ۱ میلیون تومان نمی‌شود.

فیلم/بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌التحریر ایران در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
مصرف لوازم‌التحریر نسبت به دو سال پیش ۷۵ درصد کم شده است

عباس تویسرکانی بیان کرد: مصرف لوازم‌التحریر نسبت به دو سال پیش ۷۵ درصد کم شده است. با اینکه مازاد تولید لوازم التحریر داریم، اما اجازه صادرات را نمی‌دهند!

فیلم/بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌التحریر ایران در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
مدارس تعطیل بود و مازاد مصرف در بازار وجود داشت، با اینکه مشتری خارجی داشتیم تا سه ماه پیش نمی‌گذاشتند لوازم التحریر صادر کنیم!

عباس تویسرکانی بیان کرد: واردات مداد و پاک‌کن ممنوع است، اما هنوز در بازار تعداد زیادی کالای قاچاق داریم. سه سال است که واردات مداد ممنوع شده اما برخی شرکت‌ها هنوز مداد خارجی دارند؛ معنی‌اش چیست؟

برای صادرات به اتریش یک قرارداد خیلی خوب با یکی از شرکت‌های معتبر اتریشی بستیم، یکدفعه به بهانه گرانی لوازم التحریر، جلوی صادرات را گرفتند!

عباس تویسرکانی بیان کرد: دولت ترکیه از تولیدکنندگان لوازم التحریرش  همه جور حمایت می‌کند؛ حتی چین هم نمی‌تواند به ترکیه لوازم‌التحریر صادر کند، چون باید ۱۲٠ درصد گمرکی بپردازد. دولت ایران چنین حمایتی از تولیدکنندگانش نمی‌کند!

توزیع لوازم‌التحریر اهدایی کارکنان بانک دی در مناطق کم‌برخوردار کشور

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 2100 بسته لوازم‌التحریر اهدایی کارکنان بانک دی در میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع شد.

پربیننده