پنج شنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱:۳۴ بعد از ظهر

اخبار علی کاردر

علی کاردر، مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بودجه واقعی شرکت نفت فقط 7 میلیارد دلار است نه 573 هزار میلیارد تومان!/ شرکت نفت زیان ده است/ پالایشگاه ستاره خلیج فارس به ازای تحویل هر بشکه میعانات گازی به جای 7 دلار، 1 دلار و 20 سنت پول می‌دهد

علی کاردر رقم بودجه 573 هزار میلیاردتومانی مندرج در لایحه بودجه 98 برای شرکت ملی نفت را اشتباه دانست و گفت این رقم بودجه برای شرکت ملی نفت، دقیق نیست. رقم دقیق 7 میلیارد دلار است،‌ 3 میلیارد دلار آن جاری و 4 میلیارد دلارش غیرجاری است.

اختصاصی «نود اقتصادی»/ ناگفته‌هایی از دستمزدهای چند ده میلیون تومانی علی کاردر در وزارت نفت؛
مدیرعامل شرکت ملی نفت از دو جا حقوق نجومی می‌گیرد!

مدیریت امور مالی شرکت ملی نفت به این مهم پاسخ نداده است که مدیرعامل این شرکت از دو محل حقوق دریافت می‌کند و مجموع این رقم‌ها حدود 50 میلیون تومان بصورت خالص پرداختی بوده است. این مدیریت در توضیح خود آورده است که سقف دریافتی کاردر در حالت عادی 21 میلیون و 700 هزار تومان است که اگر چنین ادعایی را قبول داشته باشیم، با اضافه کردن رقم 13.5 میلیون تومانی که وی به عنوان حقوق بازنشستگی می‌گیرد خالص دریافتی وی بیش از 34 میلیون تومان است.

اختصاصی «نود اقتصادی»؛
حقوق ۳۷ میلیون تومانی معاون بازنشسته وزیر نفت+ سند

فیش حقوقی مدیرعامل بازنشسته شرکت ملی نفت – متعلق به شهریور ۹۷ که نشان می‌دهد وی حدود ۳۷ میلیون خالص دریافتی داشته است.

مشکلی از سوی خریداران اصلی نفت ایران وجود ندارد / تصمیم ترامپ بر مشتریان سنتی نفت بی اثر است

کاردر پیش بینی کرد در صورت تصمیم منفی ترامپ، شاید صادرات نفت تا 200 هزار بشکه تحت تاثیر قرار بگیرد که می توان آن را در پالایشگاه های داخلی به مصرف رساند.

تولید نفت ایران سه میلیون و 940 هزار بشکه است!
دروغ مدیرعامل شرکت نفت در خصوص تولید 4 میلیون بشکه نفت در روز درآمد!/ اختلاف 60 هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران با اظهارات معاون زنگنه

وزارت نفت اعلام کرده در سال جاری تولید نفت 320 هزار بشکه افزایش می‌یابد در حالی که با شرایط موجود تا 4 سال آینده هم شدنی نیست!

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند