سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶:۸ بعد از ظهر

اخبار احمد اصغری مهرآبادی

فیلم/«نود اقتصادی» بررسی کرد؛
راز دلدادگی وزرای مسکن به اصغری مهرآبادی چیست؟

او که در ۹۶ ماه دولت تدبیر، قائم مقام و نماینده ویژه آخوندی و اسلامی وزرای راه و شهرسازی دولت روحانی در مسکن مهر بود، نتوانست پروژه را به اتمام برساند و عملکردی ناموفق داشت!

تحویل همه واحدهای مسکن مهر تا پایان ۹۹

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه نمی‌توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده مشخص کرد گفت: واحدهای باقی مانده تا پایان سال ۹۹ تحویل خواهد شد.

اختصاصی «نود اقتصادی»/ آیا قائم مقام سابق عباس آخوندی تخلف کرده است؟
رابطه شرکت چهارگوشه آسمان شهر با مشاور اسمی قام مقام وزیر سابق راه و شهرسازی چیست؟/ آقای مهر آبادی به این سوالات پاسخ دهید

در طول 5 سال گذشته شخصی با نام م.ه.ع بازنشسته، همراه قائم مقام وقت وزیر در امور مسکن مهر بدون حکم با یک قرارداد مشاوره‌ای فعالیت داشته است

300 هزار واحد مسکن مهرآماده به دلیل نداشتن راه مناسب تحویل نشد

احمد اصغری مهرآبادی افزود: با توجه به این آمار سالانه حدود 220 هزار واحد به متقاضیان که به طور عمده مستاجر هستند، عرضه و تحویل بازار شد که اگر این مسکن ها نبود، اجاره بها افزایش می یافت.

سقف هیچیک از بلوک‌های مسکن مهر فرو نریخته/ تنفس ۲ ساله برای بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر زلزله‌زدگان

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به این مطلب که برخی تعداد کشته‌شدگان در سایت مسکن مهر را بیشتر از این رقم اعلان کرده‌اند، گفت: این مسئله به هیچ وجه صحت نداشته و به نظر می‌رسد اظهارات این افراد تحت تأثیر برخی از اخبار کذب منتشر شده بوده است.

پربیننده