یکشنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴:۵۵ بعد از ظهر

اخبار داوود سوری

عکس/برگزاری نشست "نقشه راه دولت سیزدهم" با موضوع ابر چالش‌های اقتصاد ایران

نشست "نقشه راه دولت سیزدهم" با موضوع  ابر چالش‌های اقتصاد ایران با حضور دکتر داود منظور معاون وزیر اسبق اقتصاد و دکتر داود سوری تحلیلگر مسائل اقتصادی در محل سایت «نود اقتصادی» برگزار شد.

صوت/اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
ایجاد معافیت مالیاتی برای اعضای هیأت علمی و قضات برخلاف شعارهای مجلس است

دکتر داوود سوری بیان کرد: اگر مجلس نظر متفاوتی به گروه خاصی دارد باید درآمد آن‌ها را زیاد کند. اما حق ندارد برای یک گروه خاص معافیت مالیاتی رسم کند. تصویب کردند که در شرایط تورمی از خانه و خودرو مردم مالیات گرفته شود، اما گروه خاصی را از مالیات معاف می‌کنند، هیچ کجای دنیا چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنید!

یک تحلیلگر مسائل اقتصادی:
ورود نقدینگی به بازار سرمایه، انتقال آن به جیب فرصت طلبان است

داود سوری بیان کرد: وقتی بنگاه‎های اقتصادی موجود در بورس بستر لازم برای رشد را ندارند، ورود نقدینگی به بازار سرمایه تنها باعث رفتن نقدینگی از جیب مردم به جیب فرصت طلبان می‌شود

یک تحلیلگر مسائل اقتصادی:
آیا دولت خسارت سهامداران زیان دیده را جبران می‌کند؟

در هفته‌های اخیر شاهد رکوردشکنی‌های تازه در بورس پایتخت بوده‌ایم، این رویدادها در کنار اظهارات و وعده‌های دولتمردان در حمایت از روند اخیر، موجب هجوم گسترده سرمایه‌گذاران خرد به این عرصه اقتصادی شده است.

دولت‌ها تا وقتی مجبور نشوند تن به تغییر قیمت‌ها نمی‌دهند

آنچه در ذهن مردم طی سال‌های گذشته شکل گرفته و دولتمردان دم از آن می‌زنند، صرفا همان افزایش قیمت انرژی است. اما به این امر، اصلاح بازار گفته نمی‌شود

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:
گرانی گوشت به دلیل قانون مبارزه با قاچاق است


پربیننده