دوشنبه هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵:۸ بعد از ظهر

اخبار بهبود معیشت خانوار

سید ضیاء ایمانی خبر داد:
استمرار روند پر شتاب پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در بانک صادرات ایران

​مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه روند پر شتاب پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی در بانک صادرات ایران بدون محدودیت ادامه دارد، از پرداخت بیش از ٢٩٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه و حمایتی به ارزش بیش از ٢٦٧ هزار میلیارد ریال طی١١ماهه سال ١٤٠١  به مردم در اقصی نقاط کشور خبر داد و  افزود: میزان وام‌های پرداخت شده در برخی سرفصل‌ها بیش از ١٠٠ درصد سهیمه‌های ابلاغی است که این میزان در میان شبکه بانکی موفقیت ممتازی را نصیب بانک کرده است.

نایب‌رئیس سازمان ملی کارآفرینی کشور:
دولت سرگرم مهار کروناست و کاری برای اقتصاد نکرده است

یلدار راهدار بیان کرد: دولت تا‌ حدی سرگرم مهار کرونا است که کمتر به‌ مسائل اقتصادی و بهبود فضای کسب‌ و کار توجه نشان می‌دهد.

پاسخ عجیب شیرکوند به منتقدان روحانی: کدام دولت را سراغ دارید 3 ساله معیشت مردم را بهبود دهد

معاون وزیر اقتصاد در دولت اصلاحات گفت: مگر بهبود معیشت مردم در طول سه سال امکان پذیر است. کدام دولت را سراغ دارید که موفق شده در طی دو یا سه سال وضعیت معیشت جامعه خود را تغییر بدهد.

اخبار آرشیوی

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «نسیم»: خانوارهای با درآمد کمتر یک میلیون و 500 هزار در روستاها و کمتر از سه میلیون تومان در شهرها باید در فاز دوم هدفمندی، یارانه نقدی دریافت کنند/ خط فقر در کشور به صورت رسمی اعلام شود

اخبار آرشیوی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: سبد کالا تنها مسکن کوتاه‌مدت برای بهبود اقتصادی افراد کم‌درآمد است/ کارگران و مستمری‌بگیرانی که حقوق ماهیانه کمتر از یک میلیون تومان دارند باید مشمول سبد کالا شوند/ دولت به صورت زیرساختی نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی عمل کند

فیلم/ رئیس جهاد کشاورزی لرستان:
بانک‌ها حق بخش کشاورزی را نمی‌دهند


فیلم/ رایزن بازرگانی ایران در عراق:
واردات از عراق در سال ۱۴۰۲، ۱۸۰ درصد افزایش یافت
فیلم/ رئیس انجمن علوم خاک ایران:
سالی ۸ میلیون تن ذرت وارد می‌کنیم و ۴ میلیارد دلار برایش هزینه می‌کنیم
فیلم/ تحلیلگر مسائل اقتصادی:
مجلس یازدهم توجهی به ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی نکرد

پربیننده