جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶:۳۱ قبل از ظهر

اخبار صندوق سرمایه گذاری

تکذیب هرگونه تغییر در دامنه نوسان⁩ صندوق‌های سرمایه‌گذاری

به نقل از سنا امیرمهدی صبائی، سخنگوی سازمان بورس با انتشار توئیتی نوشت: در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی، هرگونه تغییر در دامنه نوسان⁩ صندوق‌های سرمایه‌گذاری تکذیب می‌شود.

فیلم/دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران:
هیچ تضمینی وجود ندارد که کسانی که در صندوق‌ها سرمایه گذاری می‌کنند سود بیشتری از افرادی که مستقیم در بورس سرمایه گذاری می‌کنند ببرند

سعید اسلامی بیدگلی بیان کرد: برخی مسئولان می‌گویند می‌خواهیم سهام افراد زیر ۱۰۰ میلیون تومان را بیمه کنیم، یا برای پرتفوی‌های زیر ۱۰ میلیون تومان امتیاز ویژه‌ای قائل شویم، ولی وقتی از آن‌ها می‌پرسیم چرا، نمی‌توانند دلیلشان را برای این کار توضیح دهند.

مزایای ویژه صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری؛ پرداخت سود ماهانه، معاف از مالیات و ابطال آنلاین

پرداخت سود ماهانه، معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، امکان ابطال آنلاین و خروج از سرمایه (دریافت اصل و فرع سرمایه در هر زمان) و همچنین امکان سرمایه‌گذاری با حداقل یک واحد سرمایه از جمله مزیت های صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری است.

صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری درجمع برترین های ایران

صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری به لحاظ پرداخت سود در حوزه صندوق های سرمایه گذاری حوزه بانکی در ردیف 5 صندوق برتر قرار دارد.

جزئیات عرضه اولیه امروز با روشی متفاوت

دومین عرضه اولیه سال جاری در حالی امروز صورت می گیرد که عموم مردم نمی‌توانند در این عرضه شرکت کنند و سهام شرکت فقط به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه خواهد شد.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند