جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵:۲۵ بعد از ظهر

اخبار تامین کالاهای اساسی

واردکنندگان در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری مطرح کردند؛
حمایت تعرفه ای از واردکنندگان مانع بروز مشکل در تامین کالاهای اساسی می شود

اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: در شرایطی که قیمت جهانی کالاهای اساسی افزایش قابل توجهی یافته است می توان با اتخاذ سیاست های تعرفه ای مانع بروز مشکلاتی در مسیر تامین کالاهای اساسی شد.

افزایش قیمت کالاهای اساسی ممنوع شد

 تابش با ابراز اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال این نیست که رقابت از دست برود بیان کرد: هیچ کالای مصرفی نباید بالای ۳۰ درصد قیمت تولید به فروش برسد و خود مردم قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

معاون ارزی اسبق بانک مرکزی:
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام شجاعانه دولت بود

محمدرضا پورابراهیمی بیان کرد: حذف ارز دولتی کالاهای اساسی از سال آینده اقدام شجاعانه‌ای است به شرطی که دولت بتواند به درستی اقشار آسیب‌پذیر و متوسط جامعه را شناسایی و ما  به التفاوت افزایش قیمت این کالاها را در غالب یارانه نقدی بپردازد.

مدیرکل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی مطرح کرد؛
تخصیص ۱.۴ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی در دو ماه گذشته

شیوا رواشی بیان کرد: طی دو ماه گذشته ۱.۴ میلیارد دلار از سهمیه سال ۱۴۰۰ از کالاهای اساسی و نهاده های دامی که طبق تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، مشخص شده، تخصیص یافته و بیش از ۹۰۰ میلیون دلار آن تامین شده است.

 حسن روحانی:
نگذاشتیم دشمن در کشور قحطی ایجاد کند

رئیس جمهور بیان کرد: در شرایطی که در سه سال گذشته دشمنان این سرزمین با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند، دولت با تامین و توزیع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد این خواسته دشمن محقق شود.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند